Vlada RH je u sklopu Akcijskog plana za administrativno rasterećenje gospodarstva, radi olakšanja pristupa tržištu profesionalnih usluga, između ostalog, predložila ukidanje ograničenja marketinga odvjetnika i regulaciju fiksne tarife za izvansudske odvjetničke usluge, pravno savjetovanje i davanje mišljenja.
Vlada bi, dakle, proširila slobodu reklamiranja i oglašavanja odvjetnika s tim da marketing ne bi smio uključivati vođenje negativne kampanje protiv drugih odvjetnika ili korištenje povjerljivih informacija o klijentima.
Predsjednik Hrvatske odvjetničke komore (HOK), odvjetnik Robert Travaš ističe kako odvjetništvo, za početak, nije gospodarska djelatnost, već su samostalni, osnovao ih je Zakon, a ne osnivač, tako da se na njih i ne mogu primjenjivati mjere koje se odnose na široko shvaćene profesionalne usluge.
- Neonske reklame odvjetništvu ne trebaju, a na taj način se samo u zabludu dovode stranke. To promoviraju neki drugi pravni sustavi i utjecaji. Ono što strankama treba je istinita informacija, profesionalna referenca i bilo bi korisno da se takvi podaci mogu staviti na web stranicu. Ostalo je na štetu stranke – ističe odvjetnik Travaš.
Što se tiče ukidanja minimalne odvjetničke tarife za izvansudske odvjetničke usluge, predsjednik HOK-a kaže da se o tarifama već razgovaralo i da se o ukidanju minimalne cijene sata može razmišljati, ali upozorava da to može stvoriti dampinške cijene i prilične probleme. Svakako, za provedbu mjere potrebna je odluka skupštine Hrvatske odvjetničke komore.