Snap, vlasnik popularne aplikacije za razmjenjivanje poruka Snapchat, odredio je u inicijalnoj javnoj ponudi vrijednost svoje dionice na 17 dolara, čime je vrijednost tvrtke procijenjena na 24 milijarde dolara, iako Snap nije nikada ostvario dobit.
Snapchat, koji je posebno popularan među tinejdžerima, omogućava korisnicima slanje slika i poruka koje potom nestaju.
Snap je u svojoj inicijalnoj javnoj ponudi (IPO) u srijedu prikupio 3,4 milijarde dolara, što je iznad njegovih očekivanja. Tijekom IPO-a potražnja za dionicama je bila više nego deseterostruko veća od ponude, što pokazuje zanimanje za dionicama koje bi moglo rezultirati skokom u prvom danu trgovanja.
Dionice, koje su više nego deseterostruko prebukirane. bit će uvrštene na burzu u New Yorku.
>>>Snapchat u ožujku izlazi na burzu, planira prikupiti do 3 milijarde dolara
Nakon inicijalne ponude od 17 dolara po dionici, vlasnik popularne aplikacije ima tržišnu vrijednost od otprilike 24 milijarde dolara, više nego dvostruko od konkurentskog Twittera, a ujedno i najveću valuaciju u povijesti IPO-a američkih tehnoloških kompanija, nakon Facebooka prije pet godina.
Time će osnivači kompanije Evan Spiegel i Bobby Murphy postati multimilijarderi.
Prodaja dionica bilo je prvo ispitivanje zanimanja ulagača za aplikaciju koju preferiraju tinejdžeri i ljudi mlađi od 30 godina, no koja još nije uspjela unovčiti svoju popularnost.
Početkom veljače Snap je, prilikom službenog izvještaja regulatorima o svojim planovima, objavio kako je kompanija prošle godine imala prihode od 404 milijuna dolara, no zabilježila je i gubitak od 515 milijuna.