Strateška i međuljudska komunikacija

Formalne poruke su okvir, stvarni život poduzeća događa se 'između redova'

Ako u organizaciji strategiju gledamo kao mozak, a financije kao njezino srce, komunikaciju možemo promatrati kao središnji živčani sustav

Piše: Jo Kempen, komunikacijski consulting CRU

Osnova ljudskih odnosa je komunikacija, bilo da je verbalna ili neverbalna. Počinjemo komunicirati čim se rodimo. Od prvog plakanja pa do posljednjeg daha u životu, privatni i poslovni ciklusi naših života temelje se na interakciji s drugim ljudima. I dok u privatnom kontekstu tražimo bliske načine razmišljanja kako bismo bili u harmoniji s onima koji nas okružuju, u poslovnom kontekstu prije svega važne su poslovne ekspertize i vještine koje osoba ima, a da bi prije svega bila efikasna na svom radnom mjestu.

Bilo da je riječ o mikropoduzećima s manje od deset zaposlenih, malima do 50, srednjima do 250 ili velikim korporacijama koje broje i nekoliko tisuća zaposlenih, svi imaju isti izazov – ujednačiti komunikaciju s ciljem uspostavljanja ugodnoga poslovnog okružja koje uspješno posluje, razvija se, raste i inovira.

Ovaj članak je dostupan prijavljenim korisnicima.
Registrirajte se bez troška i otvorite vrata Liderova sadržaja – prvih pet zaključanih članaka svakog mjeseca čeka na vas.
Lider digital
čitajte lider u digitalnom izdanju