AI u marketingu

Kako umjetna inteligencija mijenja strategije oglašavanja

Prava moć umjetne inteligencije u njezinoj je sposobnosti da poboljša dijagnozu, strategiju i provedbu marketinških kampanja

Piše: Branko Kranjčević, Sirius marketing

Umjetna inteligencija danas transformira marketinšku industriju u razmjerima bez presedana, mijenjajući se iz taktičkog alata u stratešku prednost. Marketinški stručnjaci već su dugo preplavljeni raspravama o njezinoj sposobnosti da generira kreativni sadržaj, optimira digitalne oglase i poboljša interakciju s korisnicima.

Međutim, najvažniji utjecaj koji će imati na marketing izvan je kreativne i oglašivačke automatizacije – AI revolucionira dijagnozu, strategiju i provedbu oblikujući novu eru marketinške učinkovitosti.

Ovaj članak je dostupan prijavljenim korisnicima.
Registrirajte se bez troška i otvorite vrata Liderova sadržaja – prvih pet zaključanih članaka svakog mjeseca čeka na vas.
Lider digital
čitajte lider u digitalnom izdanju