Što i kako

Nije sve u štruklima: Znanost i umjetnost event-marketinga

Poplava je konferencija, evenata, predstavljanja, radionica... Publika i klijenti ipak prepoznaju razliku između inspiracije i kopiranja

Ne čini vam se! Danas svi organiziraju poslovne konferencije, evente, predstavljanja i druge službene događaje pa smo toliko posvećeni konzumiranju sadržaja koji ondje čujemo, doživljajima koje onda objavljujemo na službenim mrežama, networkingu ili jednostavno dobrim štruklima kojima se poslije častimo na švedskom stolu da zaboravljamo koliko je truda potrebno da bi svaki takav event protekao bez problema.

Pokazatelji kvalitete

Najbolje to zna Liderov tim, koji na godišnjoj razini organizira dvadesetak velikih poslovnih konferencija, konferencije s problemskim pristupom, edukativne seminare te druge motivacijske evente. Neke su od Liderovih perjanica konferencije 'Žene u biznisu', koja ulazi u petnaestu godinu održavanja, 'Dan velikih planova' i '48 sati – susret gradonačelnika i poduzetnika', koje redovito, već sedamnaest godina, okupljaju oko 500 sudionika, te mnoge druge.

Ovaj članak je dostupan prijavljenim korisnicima.
Registrirajte se bez troška i otvorite vrata Liderova sadržaja – prvih pet zaključanih članaka svakog mjeseca čeka na vas.
Lider digital
čitajte lider u digitalnom izdanju