
Nije sve u štruklima: Znanost i umjetnost event-marketinga

Poplava je konferencija, evenata, predstavljanja, radionica... Publika i klijenti ipak prepoznaju razliku između inspiracije i kopiranja
Ne čini vam se! Danas svi organiziraju poslovne konferencije, evente, predstavljanja i druge službene događaje pa smo toliko posvećeni konzumiranju sadržaja koji ondje čujemo, doživljajima koje onda objavljujemo na službenim mrežama, networkingu ili jednostavno dobrim štruklima kojima se poslije častimo na švedskom stolu da zaboravljamo koliko je truda potrebno da bi svaki takav event protekao bez problema.
Pokazatelji kvalitete
Najbolje to zna Liderov tim, koji na godišnjoj razini organizira dvadesetak velikih poslovnih konferencija, konferencije s problemskim pristupom, edukativne seminare te druge motivacijske evente. Neke su od Liderovih perjanica konferencije 'Žene u biznisu', koja ulazi u petnaestu godinu održavanja, 'Dan velikih planova' i '48 sati – susret gradonačelnika i poduzetnika', koje redovito, već sedamnaest godina, okupljaju oko 500 sudionika, te mnoge druge.