
Kako pretvoriti kreativnu ideju u uspješan projekt dobro znaju članovi Ekonomske klinike, neprofitne studentske udruge s Ekonomskog fakulteta u Zagrebu. Kroz seriju inovativnih edukacija Ekonomska klinika besplatno i na vrlo pristupačan način educira građane, poduzetnike, učenike i studente o osnovama financijske pismenosti. Budući ekonomisti i financijski stručnjaci prepoznali su važnost društveno osviještenih projekata koji imaju za cilj podizanje svijesti o pametnom odnosu prema trošenju novca.
Broj uspješno provedenih projekata i edukacija Ekonomske klinike neprestano raste, ali osnovna ideja i motivacija su ostali isti – pokazati da je financijska pismenost važna u svakodnevnom životu i da učenje o odgovornom financijskom ponašanju ne mora biti nimalo dosadno.
Osim što neprestano osmišljavaju i provode zanimljive radionice s korisnim financijskim savjetima, članovi Klinike organiziraju i marketinšku konferenciju na kojoj zajedno sa stručnjacima razgovaraju o najnovijim trendovima u digitalnom marketingu, brendingu i odnosima s javnošću.
Osim toga, marketinški tim Ekonomske klinike redovito promovira aktivnosti, projekte i uspjehe svih svojih članova i to rade kao pravi profesionalci. Prateći trendove u digitalnom marketingu članovi Klinike pomno planiraju svoju strategiju oglašavanja i to rade na zabavan i opušten način. Upravo zato nam njihovi praktični financijski savjeti odjednom zvuče kao nešto pristupačno i korisno, a ne zastrašujuće dosadno.
Osim što su razvili proizvod koji je sjajno prihvaćen na tržištu, a to je edukacija o financijama dostupna i razumljiva svima, kreativni umovi članova Klinike izgradili su i prepoznatljiv i jedinstven brend na čemu im mogu pozavidjeti i mnoge uspješne tvrtke.
Znajući da su za izgradnju i opstanak snažnog brenda važne poruke i autentičan glas kojima se predstavljaju ciljanoj publici, Marketing & PR tim Klinike obratio se Mihaeli Klarić iz tvrtke Word Crumbs, specijaliziranoj za copywriting i izradu strategija pisanja sadržaja za brendove.
Mihaela Klarić je copywriter, certificirana stručnjakinja za UX pisanje i izradu content strategije, a kreirala je copywriting radionicu koja donosi originalan koncept i pristup učenju pisanja sadržaja.
Na Word Crumbs copywriting radionici organiziranoj u travnju za marketinški tim Ekonomske klinike polaznici su stekli nova znanja o trendovima u copywritingu i naučili kako uz korištenje content strategije pisati privlačne tekstove koji povećavaju angažman korisnika.
Teme radionice obuhvaćaju sveobuhvatan pristup copywritingu pa se polaznici prvo upoznavaju s korisnim smjernicama izrade brend i content strategije koje prethode pisanju kvalitetnih sadržaja. Ovaj pristup donosi učinkovite rezultate zato što provodimo mnogo vremena u digitalnom svijetu u kojem smo okruženi velikom i ponekad zaglušujućom količinom informacija. Upravo zato istaknut će se oni brendovi koji su pronašli svoj autentičan glas i strateški planiraju kako će ispričati što ih čini posebnima.
Za aktivne i ambiciozne udruge poput Ekonomske klinike veliki izazov zasigurno predstavljaju redovita promocija uspješnih projekata i pisanje autentičnih, zanimljivih i privlačnih tekstova za web stranice i društvene mreže. Zato su teme poput učinkovitih metoda copywritinga ili UX pisanja za web stranice uvijek odlično prihvaćene na radionici, a marketinški tim Ekonomske klinike sjajno je riješio sve zadane copywriting izazove.
Word Crumbs copywriting radionica je inovativna i zbog metoda rada jer polaznici uče i vježbaju na praktičnim zadatcima, a svoje kreativne ideje i tekstove svi zajedno analiziraju uz pomoć kolaboracijskog alata Miro Board. I marketinški tim Klinike rado je prihvatio ovu metodu. Zajednička interakcija polaznika tako je postala platforma za poticajne komentare i pružila priliku za zajedničko uređivanje tekstova i raspravu kako tekst za copy može zvučati puno, puno bolje.
Članovi Ekonomske klinike pokazali su veliko znanje iz marketinških strategija, otvorenost prema stjecanju novih vještina, učenju o standardima kvalitetnog pisanja i trendovima u kreiranju digitalnih sadržaja.
Polaznici su nam ispričali zašto je Word Crumbs copywriting radionica ispunila njihova očekivanja i kako su se povezali i dobro zabavili učeći.
- Na radionici su mi najzanimljiviji bili kreativni praktični zadatci u kojima smo samostalno smišljali tekstove. Rad u kolaboracijskom alatu Miro Board je super, a alat je vrlo intuitivan i zabavan.
- Naučila sam puno o copywritingu, SEO optimizaciji tekstova i content strategiji, a najzanimljivije mi je bilo promatrati kreativni proces ostalih polaznika u zajedničkom radu u alatu Miro.
- Radionica je ispunila apsolutno sva moja očekivanja, a najzanimljiviji su mi bili praktični zadatci u kojima smo vježbali metode storytellinga.
- Radionica je dinamična, interaktivna i kreativna. Svidjeli su mi se istraživački zadatci u kojima smo identificirali želje i potrebe korisnika i SEO strategija za istraživanje ključnih riječi.
- Naučio sam nešto novo o marketingu i zabavio se u opuštenoj radnoj atmosferi, a najviše su mi se svidjele vježbe copywritinga i UX pisanja za web stranice.
Marketing & PR tim Klinike prepoznao se u ovoj radionici jer je kreirana i osmišljena za sve poduzetnike koji pokreću svoju tvrtku, brend ili web stranicu i žele naučiti kako pisati kvalitetne i optimizirane online sadržaje kojima će se najbolje predstaviti svojim korisnicima.
Na radionicama će puno naučiti i svi oni koji su u fazi čišćenja i uređivanja svojih digitalnih sadržaja i promotivnih poruka sa željom da se predstave na nov način i dopru do novih korisnika.
Teme radionice bliske su i marketinškim stručnjacima koji kreiraju promotivne sadržaje za brendove.
Na radionici će svoje mjesto pronaći i copywriteri koji započinju karijeru kao i copywriteri u potrazi za stručnom edukacijom na kojoj će izbrusiti svoje vještine.
Članovi Ekonomske klinike svjesni su važnosti kvalitetnih edukacija i znaju koliko je potrebno spremno odgovoriti na izazove novih tehnologija u kreiranju kvalitetnih sadržaja. Zato su odabrali copywriting radionicu na kojoj su stekli nova znanja i vještine koja mogu odmah primijeniti u svom radu.
Edukacijski programi Ekonomske klinike odlično su prihvaćeni kod velikog broja korisnika jer su pristupačni i na razumljiv način približavaju stručne informacije. Upravo zato je marketinški tim Klinike za stjecanje novih znanja odabrao radionicu o copywritingu na kojoj su imali priliku učiti kroz razmjenu kreativnih ideja i praktične vježbe.
Voditeljica radionice, Mihaela Klarić, oduševljena je širokim znanjem koje su studenti iz Ekonomske klinike pokazali o marketingu i pisanju promotivnih sadržaja, a istaknula je što smatra važnim za dobru promidžbu u gužvi na tržištu.
- Upravo sada je idealan trenutak za istaknuti se autentičnim porukama koje pišu ljudi za ljude. Napredak AI tehnologije donosi sjajne prilike za optimizaciju poslova i vremena, ali istovremeno nudi neprocjenjive prilike i poticaj za razmišljanje izvan okvira algoritama i razvoj vlastite kreativnosti. Svaki brend koji se odluči povezati sa svojom publikom iskrenim porukama koje se ne mogu pročitati nigdje drugdje, na odličnom je putu da stvori odanu zajednicu korisnika i doživi poslovni uspjeh.
Interes koji nove generacije marketinških stručnjaka pokazuju za kvalitetnu edukaciju o pisanju sadržaja govori nam da dobar copywriting ne mora odstupati od visokih standarda kvalitete niti podilaziti korisnicima.
Isto tako, budućnost uspješne komunikacije korisnika s digitalnim proizvodima stvara nove i uzbudljive discipline u kojima brzi napredak AI tehnologije neprestano gura naprijed granice ljudske kreativnosti.
Pisanje za dobro korisničko iskustvo i vješti pisci sadržaja tako postaju jedna od najvažnijih karika u razvoju svakog digitalnog proizvoda koji želi privući pažnju i osvojiti nove korisnike.