Platforma će američkim korisnicima omogućiti da se uključe u live prijenose brendova, nezavisnih trgovina i influencera te kupuju njihove proizvode i usluge u realnom vremenu
Kad je riječ o inovacijama i uvođenju novih tehnologija, društvena platforma TikTok još je jednim potezom potvrdila da je lider u industriji. Nakon što su integrirali opciju e-trgovine, sad su odlučili otići korak dalje i usredotočiti se na uvođenje značajke – Live Shopping ili kupovine uživo.
Zanimljivo, tu su vijest objavili nakon što je Facebook, odnosno Meta objavila priopćenje u kojemu navodi da gase tu opciju te nastavljaju s razvojem videa kraćih formata, Reelsa na Instagramu i Facebooku.
Pregovori s TalkShopLiveom
TikTok je ranije eksperimentirao s tom opcijom na azijskom i tržištu Velike Britanije, a iako nisu bili posve zadovoljni s rezultatima, odlučili su se proširiti na američko.
Kako prenosi Financial Times, platforma je u pregovorima s kalifornijskom kompanijom TalkShopLive te će američkim korisnicima omogućiti da se uključe u live prijenose brendova, nezavisnih trgovina i influencera te kupuju njihove proizvode i usluge u realnom vremenu.
Iako s TalkShopLiveom dogovori nisu finalizirani, u industriji se šuška da bi nova značajka u SAD-u mogla biti dostupna već do kraja godine, a ako se trgovanje uživo pokaže uspješnim, izgledno je da će je platforma ponuditi i na globalnom tržištu.