Korisnici će klikom na svoj ili tuđi profil moći vidjeti reklame koje je tu stavio Instagram
U nedostatku boljeg rješenja, tehnološki div Meta odlučio je pad prihoda krpati s još reklama. U blogu objavljenom na njihovim stranicama, najavili su povećanje broja reklama na početnoj, explore stranici platforme, ali i na profilima korisnika.
Kako prenosi Hypebeast, povod za tu odluku su vrlo vjerojatno njihovi financijski rezultati – po prvi put u povijesti, Meta je u drugom kvartalu ove godine zabilježila pad prihoda. Iako su im prihodi iznosili visoki 6,7 milijardi dolara, riječ je o 36 posto manjem iznosu nego u istom periodu lani.
AR reklame
Budući da su korisnici dosad mogli vidjeti reklame na explore pageu, veća je novost što će se reklame objavljivati i na korisničkim profilima. Drugim riječima, korisnici će klikom na svoj ili tuđi profil moći vidjeti reklame koje je tu stavio Instagram.
Da bi unaprijed smirili strasti, iz Mete su objasnili da taj novi model, koji već testiraju u SAD-u, znači i da će kreatori moći zaraditi više novca od oglasa koji se pojavljuju na njihovom feedu.
Također, trenutno testiraju augmented reality (AR) oglase na korisničkom feedu i u storyijima koji će brendovima omogućiti bolju interakciju s korisnicima, a njima pružiti dodanu vrijednost. Pojednostavljeno, uz pomoć AR reklama će korisnici moći, primjerice, istražiti kako određeni komad namještaja izgleda u njihovom domu ili probati simulaciju vožnje automobilom.