Što ste zaključili o emocijama, spolu i dobi s pomoću Microsoftove tehnologije, zaključili ste, no ubuduće biste se u slične avanture trebali upustiti s onima koji (još) ne poštuju 'standarde odgovorne umjetne inteligencije ili AI-a' ili pokazati kako ste moralni.
Microsoft je, naime, revidirao svoju etičku politiku i više neće dopuštati tvrtkama da primjenjuju njegovu tehnologiju za zaključke o pojedincima s pomoću tehnologije prepoznavanja lica. Priopćio je da kani zadržati 'ljude i njihove ciljeve u središtu odluka o dizajnu sustava'. U praksi to znači da će neke značajke svojih proizvoda i usluga dotjerati, a druge povući iz prodaje. Primjerice, Microsoftov alat Azure Face za prepoznavanje primjenjuju tvrtke kao što je Uber kao dio svojih procesa provjere identiteta korisnika.
Sada će sve tvrtke, i one koje su ih ugradile u svoje proizvode i one koje se tek žele koristiti značajkama prepoznavanja lica, morati praksu prijaviti te dokazati da odgovaraju Microsoftovim etičkim standardima AI-ja i da te značajke služe krajnjem korisniku i društvu.