Tehno
StoryEditor

Poznati detalji Netflixove ‘ad-supported‘ pretplate

29. Kolovoz 2022.

Streaming platforma Netflix konačno je u javnost izašala s informacijama o tome kako će izgledati njihov 'ad-supported' model, odnosno pretplata koja gledateljima donosi poznati sadržaj, ali s reklamnim minutama. Kako prenosi Bloomberg, korisnici kojima neće smetati reklame u programu plaćat će između sedam i devet dolara mjesečno, a reklamni će sadržaj (barem u početku) trajati četiri minute na sat vremena Netflix-programa.

Streaming servis će reklame puštati prije i tijekom emitiranja pojedinog naslova, a obećavaju i da će paziti na gledatelje, odnosno nastojati plaćenim sadržajem ne opteretiti program. Iz tog će razloga u početku sklapati manje ugovore s oglašivačima, promjene uvoditi suptilno da ne bi njihova odluka o emitiranja reklama rezultirala otkazivanjem pretplata.

Iako točan datum lansiranja 'ad-supported' modela nije fiksiran, predviđa se da će publici biti predstavljen između listopada i prosinca 2022. i to na najmanje šesto različitih tržišta, dok će na globalnoj razini zaživjeti u prvoj polovici 2023.

24. travanj 2024 16:50