Tehno
StoryEditor

YouTube testira novu značajku za oglašavanje

02. Rujan 2022.

Piše: Lucija Barišić

YouTube unutar YouTube studija trenutno testira novu karticu 'Promocije' koja će autorima sadržaja na ovoj mreži omogućiti da promoviraju svoje kanale i sadržaje bez prolaska kroz Google Ads Manager, prenosi Techcrunch. Novu značajku testira ograničen broj autora sadržaja, navedeno je na YouTube stranici za podršku.

- Čuli smo da autori sadržaja žele više alata koji bi im pomogli u razvoju kanala i dosezanju šire publike, stoga testiramo jednostavniji tijek rada od početka do kraja u Studiju, umjesto putem Google Adsa – navode iz tvrtke.

Iako još nije poznato hoće li YouTube dodati ovu značajku u budućnosti, ona će pozitivno utjecati i na autore, ali i na YouTube. Njezina je zadaća olakšati autorima sadržaja pokretanje brzih promocija za sadržaj te tako povećati njihovu prisutnost na platformi, dok je istovremeno način da YouTube ostvari više prihoda od oglašavanja.

Druga novost na ovoj popularnoj mreži je novi način upravljanja prijenosima uživo. Naime, autori sadržaja sada imaju mogućnost zakazivanja, upravljanja i uređivanja prijenosa uživo te nadolazećih mobilnih streamova u Kontrolnoj sobi uživo i Studiju, piše TechCrunch.

04. prosinac 2022 19:40