Tvrtke i tržišta
StoryEditor

(30 ispod 30) Gala Marija Vrbanić: Uspjeli smo stvoriti brend koji ima kredibilitet na globalnoj modnoj i tehnološkoj sceni

12. Prosinac 2024.
Gala Marija Vrbanić

Brojni domaći, pa i strani, dizajneri uhvatili su se ukoštac s problemom održivosti modne industrije koji je nastao zbog povećane potražnje koja je posljedica brze promjene trendova uzrokovanih razvojem tehnologije, primarno društvenih mreža. Kao rezultat toga domaća dizajnerica Gala Marija Vrbanić pokrenula je svoj modni brend koji je zero waste, a koji korisnicima daje neograničene mogućnosti izražavanja u virtualnim prostorima u kojima danas, kako tvrdi, ionako provodimo većinu svog vremena.

– Uspjeli smo stvoriti brend koji ima kredibilitet na globalnoj modnoj i tehnološkoj sceni, a baziran je u Hrvatskoj te smo osigurali investicije inozemnih VC fondova. Podjednako smo priznati zbog naših projekata koji su jedinstveni s kreativne strane te tehnološke infrastrukture koju smo razvili kako bi isti mogli funkcionirati – kaže nam Gala Marija Vrbanić.

Ipak, ovoj je dizajnerici najveći izazov predviđanje budućnosti jer je velik dio područja kojim se bave digitalna moda koja je još uvijek u ranoj fazi razvoja i koja, osim u videoigrama, nema održivi poslovni model.

– Ne postoji siguran put koji možemo pratiti nego upravo mi stvaramo taj put za ostale pa moramo biti spremni na brze promjene – govori dizajnerica čiji Tribute Brand trenutno radi paralelno na razvoju i fizičkih i digitalnih kolekcija te razvojem tehnologije i infrastrukture koja ih spaja. Krajnji cilj joj je, tvrdi, kreirati platformu na koju se jednostavno mogu priključiti i svi ostali.

Podsjetimo, Gala Marija Vrbanić prošle se godine našla na listi sto najvažnijih svjetskih inovatora u modi prestižnog Vogue Businessa. Također, u 2022. godini Tribute Brand osigurao je investiciju od 4,5 milijuna dolara zahvaljujući kojoj je nastavio razvijati svoje kreativne, ali tehnološke kapacitete pa su tako unaprijedili svoju aplikaciju, nastavili uz pomoć AR alata rušiti granice fizičkog i virtualnog i pozicionirali se kao lideri takozvane ‘phygital‘ mode, lansirali ‘Tribute Street‘…

O njihovom su radu pisali neki od vodećih svjetskih medija od Forbesa, WWD-ija, Numera, CR Fashion Booka, a u potencijalu svjedoči spomenuta financijska potpora neke od vodećih investicijskih fondova u web3 sektoru poput Collab+Currencyija.

Zbog svih njezinih postignuća u modnom i tehnološkom sektoru Lider ju je uvrstio i na svoju listu ‘30 ispod 30‘ koja je obuhvatila 30 mladih perspektivnih ljudi domaćeg biznisa.

Tko se još našao na popisu 30 ispod 30 doznajte u tiskanom i digitalnom izdanju Lidera.

Članak je dostupan u tiskanom 
i digitalnom izdanju Lidera
12. prosinac 2024 19:02