Dok je većini poduzetnika doba recesije 2009., nakon velike svjetske ekonomske krize, bilo teško i izazovno, poduzetnik Albert Matošević upravo je te godine prepoznao priliku koja mu se pružila i osnovao Dizajn Pod, tvrtku za proizvodnju podnih obloga za industrijske objekte.
U petnaest godina poslovanja transformirao je podove diljem Hrvatske i šire, pa danas neki od najvećih infrastrukturnih projekata u regiji, bilo industrijski, uredski bilo stambeni, imaju podna rješenja s potpisom te zagrebačke tvrtke.
– Na početku smo prepoznali priliku u projektima koje su druge tvrtke izbjegavale, kao što su industrijski objekti koji su zahtijevali sanaciju podloga i komplicirana tehnička rješenja. Naši prvi projekti uključivali su tradicionalna podna rješenja kako bismo stekli iskustvo i postali prepoznatljivi na tržištu, ali i podove s intarzijama i različitim inovativnim rješenjima. Većina tvrtki tada je skladištila podne obloge, što je dodatno financijski opterećivalo krajnju cijenu proizvoda i sužavalo izbor dekora. U ponudi su najčešće bili sivi i plavi dekori. Imali smo viziju unijeti više boje u poslovne i industrijske prostore, smanjiti dodatne troškove i osigurati plasman proizvoda izravno iz tvornice do objekta. To nam je omogućilo da ponudimo širi izbor dekora i kvalitetne podne obloge po konkurentnim cijenama – započinje svoju priču direktor Matošević.
On u tvrtki preuzima prodajni i tehničko-izvedbeni dio poslovanja, a njegova supruga Biserka Silić Matošević, koja se poslije pridružila radu obiteljske tvrtke, vodi prodajno-nabavni i marketinški dio te administraciju.
Ništa bez partnera
– Supruga Biba pridružila se našem timu u jednom od najtežih razdoblja za tvrtku. U tom trenutku bilo je ključno dovesti poslovanje u red, uskladiti ga sa svim administrativnim i pravnim regulativama te promijeniti koncept tvrtke iz podopolagačke u prodajno-uslužnu – kaže Matošević, uvjeren da su stručnost i predanost njegove supruge pomogle prebroditi te izazove te postaviti temelje za daljnji rast i uspjeh.
Iako je tvrtka Dizajn Pod u cijelosti obiteljska, za većinu operativnih aktivnosti oslanja se na dugogodišnje partnerske kompanije, radi i s arhitektima i dizajnerima interijera te ima suradnike u podopolagačkim radovima. Za postizanje visokih standarda i efikasnosti, kaže Matošević, ključna je eksternalizacija poslova.
Tko su im najčešći klijenti, kako se prilagođavaju uvjetima na tržištu te koji su im planovi za budućnost pročitajte u novom broju tiskanog i digitalnog Lidera.