Tvrtke i tržišta

Atlantic Grupa preuzima distribuciju Pipija u Hrvatskoj

Strateško partnerstvo Atlantica i Pipi Beveragesa kreće 1. listopada, a ugovor je, naravno, potpisan na splitskim Bačvicama

Sklopljeno je strateško partnerstvo između Atlantic Grupe i tvrtke Pipi Beverages, prema kojem vodeća hrvatska kompanija preuzima distribuciju kultnog regionalnog bezalkoholnog brenda. Ceremonija potpisivanja ugovora održana je u Splitu, uz nazočnost Srećka Nakića, potpredsjednika Atlantic Grupe, i Luke Diela-Zadra, predsjednika uprave Pipija.

Od 1. listopada kreće nova faza suradnje u kojoj će Atlantic prvo preuzeti distribuciju Pipi asortimana na hrvatskom tržištu, dok se za slovensko tržište planira preuzimanje u kasnijoj fazi. Lokacija potpisivanja ugovora su čuvene splitske Bačvice, gdje je brend već ispisao brojne stranice svoje povijesti, od poznate reklame s Anom Sasso do još poznatijeg Spomenika neisklesanom tijelu.

- Ugovor je potpisan na obostrano zadovoljstvo i dolazi kao prirodna suradnja s obzirom na standarde na kojima inzistiramo mi u Pipi te naši novi partneri iz Atlantica. Efikasan, brz i uspješan proces distribucije od iznimne je važnosti za naše poslovanje, a predavanje tog važnog segmenta Atlanticu garancija je da će funkcionirati još na višoj razini. Zadnje desetljeće Pipi je učinio značajne iskorake u svim segmentima poslovanja, od jačanja brenda, širenja asortimana, rasta prodaje, izlaska na strana tržišta pa do međunarodnih suradnji kao što je recentna s novim lancem odjeće Higginsom.

Daljnje jačanje distribucije prirodna je nadogradnja naših velikih ambicija, a simbolika lokacije na kojoj potpisujemo ugovor govori koliko poštujemo i držimo do svojeg naslijeđa te koliko je ono snažan temelj našeg brenda. Veselimo se suradnji i vjerujemo da će pouzdan i renomiran partner kao što je Atlantic donijeti kvalitetu više našem poslovanju, a isto tako da mi jačamo njihov respektabilan portfelj principala - istaknuo je ovom prigodom Luka Diel-Zadro.

Restrukturiranje portfelja

Kao lider u distribuciji robe široke potrošnje na tržištu jugoistočne Europe, Atlantic Grupa raspolaže mrežom od 16 distribucijskih centara, flotom od preko tisuću vozila te direktnim kanalom prema više od 70 tisuća prodajnih točaka. Podsjetimo, kompanija je u 2024. godini prvi put premašila milijardu eura prihoda, ostvarivši 1,08 milijardi eura, što predstavlja rast od 10,8 posto u odnosu na prethodnu godinu.

Partnerstvo s Pipijem dolazi u trenutku kada Atlantic Grupa, čini se, provodi dugoročnu strategiju restrukturiranja portfelja fokusirajući se na ključne kategorije s najvećim potencijalom. U proteklih pet godina kompanija je provela nekoliko značajnih dezinvesticija.

Naime, 2020. godine brend dječje hrane Bebi prodan je srbijanskoj Nelt Grupi, godinu kasnije austrijskoj kompaniji Gittis Naturprodukte prodana je tvornica dječje hrane u Mirni u Sloveniji, dok je 2022. tvrtka Vik Pro Univerzal preuzela tvornicu Palanački kiseljak i brend Karađorđe u Srbiji. Najrecentnija transakcija iz srpnja 2025. odnosi se na prodaju tvrtke Montana Plus s brendom Montana poduzetniku Marku Grossu nakon 27 godina vlasništva, pri čemu je Atlantic zadržao distribuciju Montana proizvoda.

- Osim temeljne poslovne vrijednosti koja se ogleda i u kompatibilnosti portfelja, ova suradnja za mene ima i emotivnu notu. Odrastajući u istom gradu s brendom Pipi s veseljem pratim njegovo širenje granica uspješnosti, a uvjeren sam ćemo ovom poslovnom suradnjom ljestvicu podići još i više - rekao je Nakić. 

Lider digital
čitajte lider u digitalnom izdanju