Tvrtke i tržišta

Atlantic presložio menadžersku strukturu, promjene kreću od 2026.

U novoj postavci organizacije svi glavni direktori (strateških) poslovnih područja odgovarat će Mati Štetiću

Atlantic Grupa najavila je reorganizaciju Uprave kompanije od 2026. godine. Kako su priopćili iz kompanije, novom organizacijom pojednostavljuje se krovna struktura upravljanja, sa šest potpredsjednika Grupe (Mojca Domiter - Ljudski potencijali i kultura; Srećko Nakić - Tržišta i distribucija, Zoran Stanković - Financije, nabava i IT, Mate Štetić - Brendovi i operacije, Lada Tedeschi Fiorio - Korporativna strategija i investicije te Neven Vranković - Korporativne aktivnosti) koji odgovaraju predsjedniku Uprave Emilu Tedeschiju.

- U pogledu temeljnog poslovanja promjena se ogleda u tome što se s jedne strane okupljaju brendovi i kategorije u jedinstven sustav koji vodi potpredsjednik Grupe Mate Štetić, dok se s druge strane izvrsnost u tržišnoj egzekuciji osigurava kroz jedinstvenu distribuciju na regionalnim i internacionalnim tržištima, koja odgovara potpredsjedniku Grupe Srećku Nakiću. U odnosu na internacionalni aspekt razvoja poslovanja formira se novo strateško distributivno područje Međunarodna tržišta, na čelu s Natašom Kljaić, dosadašnjom glavnom direktoricom za austrijsko tržište - priopćili su iz Atlantica.

U novoj postavci organizacije svi glavni direktori (strateških) poslovnih područja (Kava, Delikatesni namazi, Pića, Slatko i slano, Zdravi obroci) odgovarat će Mati Štetiću, pri čemu se na čelnim pozicijama pojedinih biznisa bilježe promjene. Darja Teržan, dosadašnja glavna direktorica PP Donat, imenovana je na funkciju glavne direktorice SPP Delikatesni namazi, dok je za glavnog direktora SPP Kava imenovan Slaven Romac, koji na čelo najveće kategorije dolazi s istaknutim rezultatima u pićima i distribuciji.

Na funkciju glavnog direktora SPP Pića imenovan je Marko Kufrin, dosadašnji izvršni direktor Korporativne strategije i novog rasta. Na temelju uspješno razvijenog portfelja brenda Boom Box, s perspektivnom daljnjeg razvoja, osniva se novo poslovno područje Zdravi obroci, koje će na poziciji glavne direktorice PP-a voditi Jelena Jelenc, dosadašnja direktorica marketinga Pića. - Organizacijski rast oslanja se na interne stručnjake i razvoj vlastitih ljudi s dokazanim rezultatima - zaključili su iz Atlantica.

Lider digital
čitajte lider u digitalnom izdanju