Tvrtke i tržišta

Atlantic prodao Montana sendviče Marku Grossu

Bivši vlasnik Magdisa preuzima Montanu, imovinu i zaposlenike, dok Atlantic nastavlja suradnju kroz distribuciju i prodaju

Atlantic Grupa prodala je društvo Montana Plus zajedno s brendom Montana, cjelokupnom imovinom i zaposlenicima poduzetniku Marku Grossu, s kojim će suradnju nastaviti kroz trgovinsko zastupanje i distribuciju proizvoda. Riječ je o kompaniji koju je Atlantic preuzeo još 1998. godine, a koja je na tržištu prepoznata po trokut sendvičima i drugim proizvodima produljene svježine, proizvedenima uz tehnologiju pakiranja u kontroliranoj atmosferi (MAP), bez dodanih konzervansa.

Gross je poduzetnik i donedavni vlasnik tvrtke Magdis, specijalizirane za proizvodnju kozmetike, dodataka prehrani i medicinskih proizvoda. S Atlantic Grupom surađuje još od 2018. godine, kada je Magdis preuzeo njezino kozmetičko poslovanje, uključujući brendove Rosal, Melem, Plidenta i Pip, te tvornicu Neva u Rakitju.

Kompaniju Magdis osnovao je njegov otac Srećko Gross, a nedavno je prodana tvrtki H2 Special Purpose Vehicle.

Poslovna karijera Marka Grossa vezana je uz razvoj i proizvodnju brendiranih proizvoda u segmentima osobne njege i farmaceutskih pripravaka. Prema priopćenju Atlantic Grupe, 'Markovo bogato iskustvo iz segmenta marketinga, prodaje i proizvodnje izvrsna je podloga za daljnji strateški razvoj i snažnije širenje portfelja brenda Montana, unapređenje pozicije u on-the-go kategoriji, a samim time i razvoj cjelokupne kategorije.'

Preuzimanjem Montane, Gross širi svoje poslovanje na prehrambeni sektor, a Atlantic nastavlja s praksom suradnje u distribuciji proizvoda koje više ne drži u svom vlasništvu.

Podsjetimo, u posljednjih nekoliko godina Atlantic Grupa provela je niz dezinvesticija u skladu sa strategijom fokusiranja na ključne brendove i kategorije. U 2020. godini prodala je brend dječje hrane Bebi srbijanskoj Nelt Grupi, uključujući prava na proizvode i osnovna tržišta.

Godinu dana kasnije, u 2021., austrijskoj kompaniji Gittis Naturprodukte prodala je tvornicu dječje hrane u Mirni u Sloveniji, zajedno sa svim zaposlenicima. U 2022. Atlantic se povukao iz proizvodnje mineralne vode u Srbiji prodajom tvornice Palanački kiseljak i brenda Karađorđe kompaniji Vik Pro Univerzal, koja je preuzela i zaposlene.

Najnovija transakcija iz 2025. odnosi se na prodaju Montane Plus, a sve ove prodaje jasno pokazuju nastavak politike Atlantic Grupe da se povuče iz segmenata koji nisu u središtu njezine strategije i da ojača svoju poziciju u kategorijama s najvećim tržišnim potencijalom.

Lider digital
čitajte lider u digitalnom izdanju