Prestižne lokacije nisu strane ovom wellness tech brandu koji je vrata svojih prvih dućana otvorio u centru Pariza, Berlina i Amsterdama. Bellabeat nastavlja ovaj niz otvaranjem dućana po Americi. Miami je samo jedna od prvih novih destinacija.
- Dugo smo radili na projektu otvaranja naših dućana po Europi i sretni smo što smo napokon krenuli sa otvaranjima i u Americi. Miami je samo početak našeg US putovanja jer dućane planiramo otvarati po cijeloj zemlji. Ovim uzbudljivim projektom želimo još jednom pokazati kako je Bellabeat više od tech branda i kako otvaranjem dućana želimo korisnicama pružiti community iskustvo gdje će moći saznati sve o tome kako na najbolji mogući način postići svoje optimalno zdravlje - rekao je Sandro Mur, osnivač Bellabeata.
Posebno dizajniran za žene i žensko tijelo Ivy putem najnaprednijih senzora neprekidno tijekom dana i noći nadzire tjelesne reakcije i svakodnevne navike, dajući cjelovit uvid u životni tempo. Pametna narukvica detaljno bilježi kretanje, hidrataciju, otkucaje srca, ritam disanja, spavanje, menstrualni ciklus i brojne druge značajke.
Uređaj prati vaše vitalne zdravstvene podatke, životne navike i cikluse te kroz aplikaciju pruža savjete koji vode žene da bolje upoznaju same sebe i ostvare svoj optimalan wellness.
Europski dućani poslužili su kao svojevrsna platforma gdje žene mogu doći i sudjelovati u raznim radionicama kao što su yoga, pilates, edukcije o prehrani ali i edukacije o pravilnom praćenju menstrualnog ciklusa. Ovakav princip prezentiranja brenda Bellabeat planira i u svojim američkim dućanima.
- Glavna misija Bellabeata, oduvijek je bila osnažiti i osvijestit žene da se inovativnom tehnologijom i analizom zdravstvenih podataka služe u svrhu otkrivanja i poboljšanja vlastitih životnih navika. Otvaranjem dućana želimo našu tehnologiju staviti u vaše ruke kako biste odmah i na licu mjesta vidjeli na koji način možete pratiti svoj životni ritam - objasnila je Urška Sršen, suosnivačica Bellabeata.