Piše: Lucija Barišić
Nakon što je Netflix u drugom kvartalu ove godine izgubio skoro milijun pretplatnika, čini se da konkurentskom Disneyju ide i više nego dobro. Štoviše, Disneyjeve streaming platforme sada ukupno broje više od 221 milijuna pretplatnika, a tom brojkom nadmašio je Netflix koji je u drugom kvartalu imao 220,67 milijuna pretplatnika, prenosi BBC.
Prema financijskom izvješću za drugi kvartal, Disney posluje vrlo dobro. Ukupni prihodi porasli su za 26 posto u odnosu na prošlu godinu, dok dobit iznosi 1,5 milijardi dolara. Po objavi rezultata, vrijednost dionica skočila je više od 6 posto.
- Rezultati čvrsto potvrđuju moje uvjerenje da se Disney nalazi u drugačijoj fazi rasta od Netflixa – rekao je Paolo Pescator, analitičar PP Foresighta, kao i to da je skok cijena dionica 'ključni trenutak u streaming ratovima'.
Nova usluga financirana oglasima
Posebno iznenađenje bilo je novih 14,4 milijuna pretplatnika na Disney + te je za kraj ove godine najavljena nova usluga streaminga za područje SAD-a koja će biti financirana oglasima, a koja će od sljedeće godine biti dostupna i u drugim državama. Iako će mjesečna cijena pretplate za tu uslugu ostati ista, odnosno 7,99 američkih dolara, pretplatnici koji će željeti koristiti tu uslugu streaminga bez reklama, mjesečnu pretplatu plaćat će 10,99 američkih dolara mjesečno.
Međutim, iz Disneyja navode da se ne boje da će više cijene odbiti pretplatnike od korištenja usluge, a navode da su oglašivači već sada pokazali veliki interes za suradnju.
- Unaprijed smo u poziciji snage s rekordnom prednošću u oglašavanju – rekao je Bob Chapek, izvršni direktor Disneyja tijekom sastanka o financijskim rezultatima kompanije, piše BBC.