Tvrtke i tržišta

dm-u promet porastao deset posto, ali ulaganja su smanjila dobit

Mirko Mrakužić: dm nema pritisak svojih vlasnika na stalni rast dobiti pa kompanija ima 'otvorene ruke' za kontinuirana ulaganja

Poslovnu godinu 2024./2025., a koja joj je završila 30. rujna, dm, vodeći maloprodajni lanac u drogerijskom poslovanju, okončao je s realiziranim prometom od preko 571 milijun eura, deset posto više nego u prethodnoj poslovnoj godini. Ostvarena neto dobit, međutim, iznosila je 8,9 milijuna eura, odnosno 1,9 milijun eura manje nego u prethodnoj godini. Kako je na predstavljanju rezultata poslovanja iznio dm-ov direktor Mirko Mrakužić, dm nema pritisak svojih vlasnika na stalni rast dobiti pa kompanija ima 'otvorene ruke' za kontinuirana ulaganja.

- U protekloj poslovnoj godini u razvoj prodajne mreže i digitalizaciju uložili smo više od deset milijuna eura, a dodatnih 2,5 milijuna eura uložili smo u cijene. Otvorili smo dvije nove trgovine u Vodicama i Ivancu te smo danas prisutni u 180 trgovina u 68 gradova, a kupcima smo dostupni bilo kada i bilo gdje zahvaljujući dm online shopu. Pred nama je godina u kojoj obilježavamo 30. obljetnicu poslovanja u Hrvatskoj, u kojoj ćemo nastaviti ulagati u razvoj ponude i usluga, a naši kupci ujedno mogu očekivati brojna iznenađenja i novitete - naglasio je Mrakužić.

Osim financijskih pokazatelja poslovanja, članovi Uprave dm-a novinarima su prezentirali i najvažnije druge dosege ostvarene u prethodnoj poslovnoj godini: broj online kupnji premašio je 350 tisuća, čime je ostvaren rast od 44,54 posto u odnosu na proteklu godinu i dosegnut online promet od 21,4 milijuna eura; nastavljen je trend rasta i u segmentu bezreceptnih medicinskih proizvoda (OTC), u kojem je promet dosegnuo 17,23 milijuna eura (+10,8 posto); s novih 131 zaposlenikom dm sada zapošljava 2.310 ljudi; zajednica je podržana sa 128 donacija vrijednih više od 414 tisuća eura; iako nije obveznik toga, dm je objavio svoj prvi zajednički izvještaj o održivosti koji obuhvaća okolišne, društvene i upravljačke (ESG) ciljeve održivosti, kao i mjere za njihovo ostvarivanje.

- U svakom segmentu poslovanja dm nastoji djelovati održivo i odgovorno prema zajednici, a razvoj asortimana i podrška hrvatskim proizvođačima u tome imaju ključnu ulogu. Zahvaljujući natječaju proširili smo ponudu održivih proizvoda te ćemo ujedno podržati razvoj poslovanja dvaju naših novih partnera, OPG-a Pocedulić iz Gornjih Kućana i Delfinga s Krka - izjavila je Gordana Picek, članica Uprave dm-a.  

U poslovnoj godini 2025./2026. dm  u razvoj poslovanja planira uložiti više od 14 milijuna eura, s naglaskom na modernizaciju prodajne mreže, unapređenje ponude i usluga te još bolje povezivanje online poslovanja s poslovanjem dm trgovina.

Lider digital
čitajte lider u digitalnom izdanju