Tvrtke i tržišta
StoryEditor

Domaća sport-tech tvrtka osigurala 2,8 milijuna eura za globalno širenje

06. Prosinac 2024.
Marko Sukreški, direktor Ultraxa

Ultrax, hrvatska tvrtka specijalizirana za tehnologije u sportu, osigurala je ukupno 2,8 milijuna eura financiranja kroz seed investiciju od 600.000 eura i EU potpore od 2,2 milijuna eura, a nova ulaganja omogućit će ubrzani razvoj inovativnih proizvoda te internacionalizaciju poslovanja, što uključuje širenje na ključna tržišta poput SAD-a, Indije i Bliskog istoka.

- Ova sredstva omogućit će nam ubrzanje ključnih procesa razvoja i postizanje naših strateških ciljeva. Cilj nam je pozicionirati Ultrax kao lidera u sport tech industriji na europskoj razini i dalje. Očekujemo da kroz finalizaciju proizvoda, unapređenje prodajnih procesa, internacionalizaciju i testiranje globalnih tržišta povećamo prihode, proširimo korisničku bazu i postignemo održivi rast. Dugoročno, cilj je skaliranje na globalno tržište s inovativnim rješenjima koja mijenjaju način rada u sportu - izjavio je osnivač i direktor Ultraxa, Marko Sukreški

Fokus na inovacijama i širenju

Prikupljena sredstva omogućit će Ultraxu završetak razvoja softverskih i hardverskih rješenja, uključujući optimizaciju funkcionalnosti i integraciju umjetne inteligencije. AI se već pokazao ključnim u interpretaciji podataka o performansama sportaša, a Ultrax planira uvesti automatizirane preporuke za trenere temeljem GPS i RPE podataka.

- Naš ključni cilj je približiti ove napredne tehnologije grassroots trenerima, kako bi i oni mogli koristiti podatkovnu analitiku za razvoj mladih sportaša. Time želimo doprinijeti zdravlju, rastu i razvoju mladih sportaša te podići kvalitetu treninga na svim razinama. Vizija za budućnost je razvoj AI asistenta za trenere i sportaše. Ovaj AI asistent analizirao bi sve prikupljene podatke i pružao smjernice za planiranje i programiranje treninga. Na taj način, treneri i sportaši imali bi personalizirane preporuke koje bi im olakšale svakodnevni rad i osigurale optimalne rezultate - kaže Sukreški.

Kroz primjenu umjetne inteligencije i podatkovne analitike, njihov cilj je redefinirati način na koji se trenira i razvijaju sportaši, čime doprinosimo održivom razvoju sporta i zdravlju svih uključenih, od grassroots razine do profesionalnih timova. Uz razvoj tehnologije, Ultrax će značajan dio sredstava usmjeriti na testiranje novih tržišta te jačanje prisutnosti u Europi, a već sada surađuju s brojnim institucijama. 

Globalni rast 

- Naša strategija širenja uključuje partnerstva s prestižnim institucijama poput University of  Notre Dame, Escuela Universitaria Real Madrid Universidad Europea, i Football Science Institute (FSI), vodeće edukacijske institucije u Španjolskoj, kao i industrijskim partnerima poput Kinexona iz Njemačke i VALD-a iz Australije. Ove suradnje omogućuju nam pristup široj mreži klijenata i jačaju našu vjerodostojnost na tržištu - dodaje Sukreški.

Osim navedenih suradnji, u prilog im ide i činjenica da Hrvatska je globalno prepoznata kao sportska nacija, a njihova tehnologija uključuje integrirani ‘know-how‘ iz sportskog treninga i analize. Ovo je jedan od njihovih glavnih aduta, osobito na tržištima koja prepoznaju kvalitetu i inovacije iz područja sporta. Uz podršku partnera poput FER-a, KIF-a, HOO-a, GNK Dinama i HNK Hajduka, te međunarodnih partnera, Sukreški i njegova ekipa iz Ultraxa grade ekosustav koji redefinira pristup sportskom treningu, medicini i razvoju sportaša diljem svijeta. Cilj im je, kaže, proširiti prisutnost u SAD-u, Kanadi i Indiji te dodatno jačati poziciju u Europi, posebno u sportovima s visokim performansama i kliničkoj medicini. Dugoročno, širenje na tržišta Bliskog Istoka i Australije bit će prirodan nastavak njihovog globalnog rasta, uz nastavak strateških suradnji s lokalnim i međunarodnim partnerima.

- Najviše smo prisutni u Europi, gdje imamo značajnu bazu klijenata iz regije. U posljednjih šest mjeseci otvorili smo tržišta Skandinavije, DACH regije, Španjolske, Portugala i Turske - rekao je Sukreški. 

26. prosinac 2024 16:46