
Domaći brend sladoleda širi svoje poslovanje izvan granica Hrvatske

Krajem prošle godine većinski je vlasnik tvrtke Aroma global 3 postao fond rizičnog kapitala Prosperus Growth
Domaća tvrtka Aroma global 3, poznata po brendu zanatskog sladoleda aROMA, širi svoje poslovanje izvan granica Hrvatske te otvara svoju prvu slastičarnicu u Marbelli u Španjolskoj.
– Ova prekretnica označava debi našeg novog koncepta – La Dolceria – kojeg su oživjeli naši franšizni partneri. S potpuno redizajniranim prostorom, uzbudljivim novim rasporedom i osvježenom linijom proizvoda, La Dolceria je potpuno novo iskustvo – objavio je na svom LinkedIn profilu izvršni direktor Aroma globala 3 Hrvoje Tretinjak te je dodao da je sljedeća stanica za La Dolceriju Berlin.
– Nećemo još previše otkrivati – pratite nas na društvenim mrežama i prvi otkrijte što La Dolceriju čini zaista jedinstvenom – zaključio je direktor te tvrtke.
Aroma je u prošloj godini uprihodila 8,58 milijuna eura što je povećanje od 6,38 posto u odnosu na godinu ranije te je poslovala s neto gubitkom od 4,12 milijuna eura. Podsjetimo, krajem prošle godine većinski je vlasnik te kompanije postao fond rizičnog kapitala Prosperus Growth.
– Ponosan sam na novo ulaganje Prosperus Growtha u kompaniju koja je svojom inovativnošću i predanošću kvaliteti uvela potpuno novu kategoriju na hrvatsko tržište te pokazala snažan potencijal za regionalno širenje. Iskustvo koje smo stekli u radu s drugim potencijalnim regionalnim liderima stavit ćemo u službu potpore međunarodnoj ekspanziji brenda aROMA.
Proizvođač koji je uspio zanatsku proizvodnju skalirati na razinu industrije, a pritom nije radio kompromise u kakvoći i sastojcima upravo je vrsta partnera kakvu tražimo za ulaganja Prosperus Growtha - izjavio je povodom zatvaranja transakcije Tomislav Tičić, član Uprave Prosperus-Investa, društva koje upravlja fondom Prosperus Growth.
U Hrvatskoj je brend aROMA trenutno prisutan na pedeset lokacija, uglavnom koncentriranih u turističkim središtima. Proizvode dvije kategorije proizvoda, gelato na bazi mlijeka i sorbet na bazi vode i svježeg voća. Sastojci se, kažu, pomno biraju prema geografskom podrijetlu i kvaliteti pa se koriste, primjerice, pijemontski lješnjaci i pistacije iz sicilijanske regije Bronte. Tvrtka je 2023. u Ogulinu otvorila veliku tvornicu sladoleda u kojoj proizvode 15 tona prirodnog gelata dnevno.