Tvrtke i tržišta
StoryEditor

Domagoj Vuković na čelu agencije Human, okreće je prema Web3 i blockchainu

02. Studeni 2022.
Domagoj Vuković

Domagoj Vuković dolazi na čelo digitalne agencije Human, domaće agencije za dizajn i izradu internetskih stranica, web aplikacija, mobilnih aplikacija, CMS-ova, API-ja te digitalnih strategija, priopćeno je u srijedu iz te agencije.

Vuković je posljednjih 15 godina proveo u korporacijama poput BNP Paribasa, Societe Generalea, OTP-a te Zubak grupe, a prije dolaska u Human radio je na razvoju Web3 startupa, odnosno na razvoju inovativnog proizvoda razvijenog na blockchain tehnologiji koji je uspješno plasiran na tržište.

S obzirom na to, dolaskom Vukovića na čelo, Human priprema strateški iskorak u poslovanju koji će se temeljiti na dosadašnjim postavkama Humana, širenju ponude usluga i izraženom fokusu na internacionalno poslovanje, odnosno na izvozu vlastitih usluga. Širenje poslovanja usmjereno je na zapadna tržišta, s ciljem ostvarivanja minimalno 50 posto prihoda van granica Hrvatske.

– Blockchain je stvorio potpuno novu tržišnu nišu, a unatoč tome, mali broj digitalnih agencija posvećen je razvoju Web3 proizvoda i usluga, što je nelogično s obzirom na to da je potražnja već sada zaista velika. To znači da se otvara prostor za specijalizaciju i razvoj kadrova te privlačenje mladih stručnjaka koji odrastaju uz ovu tehnologiju. Cilj nam je pravovremeno odgovoriti na takve izazove kroz jačanje vlastitih kapaciteta i edukaciju.

Duboko vjerujem da će tržište prepoznati blockchain kao tehnologiju koja zapravo tek dolazi i čiji se procvat očekuje u idućih pet do deset godina. Želim da Human bude potpuno spreman odgovoriti na potrebe budućih klijenata, pa i onih postojećih koji se odluče eksperimentirati s blockchainom – izjavio je novi izvršni direktor Humana koji danas broji više od 300 klijenata na 20-ak tržišta.

Iako je po struci ekonomist, Vuković kaže da su ga oduvijek privlačila računala i sve u vezi njih.

– Zapravo sam sretan što mi je hobi postao posao. Mislim da je to rezultat moje radoznalosti i upornosti. Jako puno vremena proveo sam educirajući se u bespućima interneta oko tema koje nisu bile vezane uz tadašnji posao, ali recimo da su vezane uz ovaj trenutni. Dobro se osjećam u promjeni posla i industrije, to je poseban izazov. Uživam raditi s ljudima i gledati kako se samoostvaruju kroz nove ideje, razvoj i inovativna rješenja. Želim nastaviti stvarati okruženje koje zna prihvatiti takav mindset – istaknuo je Vuković.

 

Globalni igrač

 

Organizacijske promjene Vuković planira provesti zajedno sa Sandrom Vešligaj, novom operativnom direktoricom Humana, koja iza sebe broji 20 godina iskustva u digitalnom marketingu, e-commerceu i projektnom menadžmentu. Posljednjih šest godina Sandra u Humanu koordinira zahtjevne razvojne projekte, a snage su joj međunarodni fintech i e-commerce. To su digitalni proizvodi koje je Human razvijao od nule kroz in-house kreativu i razvoj za poslovne probleme klijenta.

– Najveću vrijednost Humana predstavljaju ljudi, i to opinioned ljudi koji svakodnevno propitkuju vlastite stavove i ideje. Još kad se tome dodaju argumenti, dobar plan i učinkovita izvedba – uspjeh je na dohvat ruke. Izazov je naći balans između organizacijske slobode te pravila i procedura. Želja mi je u Humanu stvoriti strukturirani okvir, ali takav u kojem se ljudi osjećaju dobro – izdvojila je Vešligaj.

U industriji gdje, za razliku od iskusnog kadra, izazova ne nedostaje, Human radi na akviziciji strateških klijenata, odnosno ugovaranju dugoročnih projekata koji osiguravaju stabilne prihode i okruženje povoljno za skaliranje poduzeća. U tome su ključni partnerski odnosi s klijentima, što pak omogućuje obostrano razumijevanje poslovnog modela. A to u konačnici stvara najbolju podlogu za kreiranje inovativnih i efikasnih rješenja.

– Human u budućnosti vidim kao globalnog igrača, predvodnika trendova koji si uvijek postavlja skoro pa nerealne ciljeve, ali jednako tako se i nerealno jako trudi da ih ostvari. Ciljevi nisu tu isključivo kako bi stvorili određeni profit, njihova je svrha uspostava kvalitetnog rada i stvaranje sretnih zaposlenika, a time i klijenata – zaključio je Vuković.

22. studeni 2024 05:57