Tvrtke i tržišta

Hrvatski startupovci predstavili se u New Yorku timu Goldman Sachsa

Za neke od njih odlazak u SAD bila je svojevrsna priprema za izlazak američko tržište, ali i upoznavanje s potencijalnim investitorima

Dok većina trenutno negdje na obali uživa u zasluženom godišnjem odmoru, dio hrvatskih startupovaca zamijenio je ljetne srpanjske dane na moru odlaskom na drugi kraj svijeta, u New York – i to poslovno. Prava je rijetkost vidjeti kako je čak šest predstavnika perspektivnih hrvatskih startupova pokazalo svoje proizvode i usluge američkim investitorima, osnivačima i predstavnicima venture capital fondova.

Domagoj Boljar, suosnivač Earthbounda, brenda poznatih i inovativnih biorazgradivih tenisica, prepričao nam je svoja iskustva intenzivnih tjedan dana u New Yorku. U Sjedinjene Američke Države otputovao je u sklopu akceleracijskog programa Scale 2.0, koji su pokrenuli Infobip Startup Tribe i Entrepreneurs for Global Change.

Ovaj članak je dostupan prijavljenim korisnicima.
Registrirajte se bez troška i otvorite vrata Liderova sadržaja – prvih pet zaključanih članaka svakog mjeseca čeka na vas.
Lider digital
čitajte lider u digitalnom izdanju