Hrvatski turizam pogodio novi trend, gostima bi mogao biti važniji i od održivosti
Aminess brendovi
Aminess Hotels & Resorts odgovorila je na izazov i uvela novu brending strukturu koja gostima omogućuje da odaberu odmor po svojoj mjeri
Prije nekoliko godina it riječ u industriji putovanja bila je svakako održivost. Destinacije, hoteli, prijevoznici, ugostitelji… nije bilo sektora koji je ostao neokrznut trendom koji je s vremenom postao norma, a ne ‘nešto što je dobro prakticirati zbog turista’. Posljednjih godina pojavio se novi fenomen koji bi, prema svemu sudeći, mogao imati jednaku važnost kao i održivost. Radi se o personalizaciji.
Sve više putnika očekuje prilagođena iskustva koja odražavaju njihove individualne preferencije i potrebe. Personalizirana putovanja su trenutačno najbrže rastući segment u industriji, zahvaljujući digitalizaciji, umjetnoj inteligenciji i platformama koje omogućuju putnicima da samostalno planiraju svaki aspekt odmora. Prema Accorovom izvještaju i podacima s tržišta, personalizacija je jedna od glavnih industrijskih strategija za 2025., a više od polovice putnika bira ‘tailor-made’ iskustva umjesto klasičnih paketa.
No, kada govorimo o krojenju ponude po mjeri gosta, ne mislimo pritom samo na aktivnosti, već i na smještaj. Studija koju su proveli Oracle i Skift pokazala je da 74 posto gostiju preferira hotele i kampove koji personaliziraju iskustvo prema njihovim interesima i navikama.
Nova brending struktura Aminess Hotels & Resorts
Upravo zato je Aminess Hotels & Resorts, jedna od vodećih i najbrže rastućih domaćih turističkih kompanija koja posluje na čak deset destinacija diljem hrvatske obale, uvela strateški iskorak u svojem brendingu i raspodijelila objekte u šest specijaliziranih brendova – četiri za hotele i dva za kampove, svaki prilagođen različitim profilima gostiju.
- Gosti više ne traže samo smještaj, već iskustvo koje je oblikovano prema njihovim željama, navikama i vrijednostima. U Aminessu vjerujemo da je upravo razumijevanje tih individualnih potreba ključ za stvaranje dugoročnog povjerenja i lojalnosti. Zato smo razvili novu brending strukturu koja našim gostima omogućuje da jednostavno odaberu odmor po svojoj mjeri. Na taj način spajamo visoku razinu personalizirane usluge s odgovornim i održivim poslovanjem, jer samo tako možemo dugoročno graditi destinacije koje su jednako privlačne i današnjim gostima i generacijama koje dolaze - objasnio je Petar Milevoj, direktor prodaje i marketinga Aminess Hotels & Resorts, te dodao da je uvjeren kako upravo ovakav model predstavlja budućnost domaćeg turizma koji stavlja gosta u središte svakog procesa.
Personalizacija je posebice važna poslovnim ljudima i poduzetnicima koji odmor biraju promišljeno, s naglaskom na kvalitetu, privatnost i sadržaje koji će im omogućiti potpuno punjenje baterija nakon zahtjevne poslovne sezone. Pritom se jasno izdvajaju tri tipa odmora koje posebno cijene - luksuzno kampiranje (glamping), obiteljski resorti i high-end hoteli.
Aminess Style Camping za ljubitelje glampinga
Hrvatska je u samom europskom vrhu po broju i kvaliteti kampova s četiri i pet zvjezdica, a interes za ovim oblikom smještaja raste iz godine u godinu. Aminess je svoje premium kampove s visokim standardima usluge i bogatom gourmet ponudom okupio pod brendom Aminess Style Camping. Riječ je o Aminess Style Camping Avalona Resortu i Aminess Style Camping Atea Resortu, a oba su namijenjena gostima koji žele spoj prirodnog okruženja i vrhunskog komfora. Radi se o savršenom mjestu za ljubitelje glampinga, iako će u ovim kampovima na svoje doći i gourmet entuzijasti, parovi ili manja društva koja povezuju boravak u prirodi i ekskluzivnost.
Aminess Style Camping Avalona Resort na otoku Pagu ističe se kao prvi kamp u Hrvatskoj koji nudi parcele s privatnim bazenima, a smješten je na zelenom poluotoku nedaleko Povljane. Gosti biraju između luksuznih mobilnih kućica, glamping vila i parcela, mnoge s vlastitim grijanim bazenima i sunčalištima. Posebno je hvaljena visoka razina privatnosti, moderna oprema te mir i ljepota prirode, zbog čega je Avalona prepoznata kao pravi raritet na Jadranu, što potvrđuje i prestižna nagrada ‘Kamp godine’ na prošlogodišnjim Danima hrvatskog turizma.
Jednako cijenjen je i Aminess Style Camping Atea Resort u Njivicama na otoku Krku, koji nudi luksuzno kampiranje uz šljunčanu plažu. Resort je izvrsna destinacija za obiteljski odmor i aktivan način života, s bogatim sadržajima poput kompleksa bazena, sportskih aktivnosti, animacije za djecu i odrasle, kao i restorana s raznovrsnom gastronomskom ponudom.
Aminess Vival - idealan spoj opuštanja i dinamičnih sadržaja
Drugi tip odmora koji privlači poslovnjake su obiteljski resorti s bogatom ponudom aktivnosti i sadržaja, koji im omogućuju da provedu kvalitetno vrijeme s obitelji, bez kompromisa po pitanju udobnosti i organizacije. Upravo to nude Aminess Vival hoteli - idealan spoj opuštanja i dinamičnih sadržaja za ljubitelje aktivnog odmora i obitelji.
Posebno se ističe Aminess Vival Maestral Hotel u Novigradu koji je poznat po kombinaciji autentičnog istarskog ugođaja i modernih luksuznih sadržaja. Gosti na raspolaganju imaju tri bazena, uključujući infinity bazen s morskom vodom uz prostrano sunčalište, te zatvoreni poluolimpijski bazen sa staklenim krovom, smješten pored teretane i spa zone.
Hotel je prilagođen i obiteljima, s animacijom za djecu i stručnim voditeljima, ali i sportašima, nudeći profesionalne usluge i sadržaje za kvalitetne pripreme. Svakako se ističe i wellness centar površine preko 2500 m² koji uključuje saune, masaže i tretmane inspirirane Mediteranom, čineći ga idealnim mjestom za potpuni odmor i opuštanje.
Aminess Laurel - ekskluzivnost s personaliziranom uslugom
Treća preferencija poslovnjaka su luksuzni hoteli s pet zvjezdica, kojih u Hrvatskoj ima tek dvadesetak. Upravo ta ekskluzivnost, u kombinaciji s personaliziranom uslugom, privatnošću i visokom gastronomijom, čini ih privlačnim mjestima za kratke, ali intenzivne odmore na najvišoj razini. Osim toga, u Hrvatskoj je sve više putnika visoke platežne moći koji traže vrhunski komfor, diskretnu i ekskluzivnu uslugu, personalizirano iskustvo te autentičan ‘high-end’ odmor. Idealna destinacija za njih je stoga Aminess Laurel, premium segment hotela najviše kategorije.
Perjanica ove brend kategorije jest luksuzni Aminess Laurel Khalani hotel s pet zvjezdica u Makarskoj. Hotel se ističe impresivnim interijerima inspiriranim prirodom Mediterana, luksuznim bazenima (tri vanjska i zatvoreni grijani bazen), wellness i spa zonama, uključujući hamam, finske i bio saune te masaže koje su osmišljene za potpuni odmor i obnovu energije. Gosti cijene izvrsnu gastronomsku ponudu s restoranima i barovima koji nude raznolike i kreativne jelovnike. Posebno se ističe The Above Rooftop Restaurant & Bar, smješten na samom vrhu hotela, koji gostima restorana nudi jedinstveni pogled prema moru te odiše glamurom pretvarajući svaki gourmet trenutak u nezaboravno iskustvo.
Aminess je kroz novu brendiranu arhitekturu jasno prepoznao važnost personalizacije kao ključnog trenda u suvremenom turizmu, te pruža sadržaje i usluge koje se prilagođavaju individualnim potrebama i željama putnika. Fokusirajući se na kreiranje jedinstvenih i personaliziranih iskustava, Aminess ne samo da prati promjene u ponašanju putnika, već aktivno postavlja nove standarde u hrvatskoj turističkoj ponudi. Ovim pristupom kompanija ostaje korak ispred konkurencije, oblikujući budućnost turizma u Hrvatskoj kroz fleksibilne, inovativne i doživljajne sadržaje prilagođene svakom gostu posebno.
