Tvrtke i tržišta

Hrvoje Ćosić: Sport otvara vrata jačanju Aircasha na svjetskom tržištu

Partnerstvo s Veronom je Aircashu već u ovih prvih mjesec dana donijelo osjetne rezultate u B2C i B2B segmentu

Hrvatski Aircash, najbrže rastuća fintech kompanija u regiji, ušao je na veliko europsko i svjetsko tržište kroz partnerstvo s talijanskim prvoligašem Hellas Veronom, klubom koji uživa popularnost u jednoj od najgledanijih liga svijeta – Serie A. Time je Aircash dobio priliku da svoj brend približi milijunima navijača diljem Europe i Sjeverne Amerike, gdje gledanost lige bilježi rekordan rast.

Direktor tvrtke Hrvoje Ćosić ističe da sport nije samo kanal za promociju, već snažna platforma koja povezuje ljude, stvara emocije i gradi povjerenje. Upravo zato, kaže, ovo partnerstvo predstavlja prekretnicu – ne samo za širenje na talijansko tržište, već i kao odskočnu dasku za globalno pozicioniranje Aircasha u utrci s najvećim fintech igračima svijeta.

- Partnerstvo s Veronom za nas je značajna prekretnica i prvi veliki korak na talijanskom tržištu na kojem smo krenuli sa širenjem usluga i razvijanjem poslovanja. Snaga sporta je višestruka jer nadilazi granice, jezične barijere i dobne razlike te omogućava povezivanje s velikim brojem ljudi u različitim državama. Upravo zato sport vidimo kao odličnu platformu za pozicioniranje brenda na međunarodnim tržištima jer se kroz njega stvara povezanost s korisnicima i gradi prepoznatljivost na način koji nadilazi klasične marketinške poruke - ističe Ćosić.

BESPLATNO nastavite čitati ovaj članak
Registrirajte se bez troškova i otvorite vrata Liderova sadržaja. Prvih 5 zaključanih članaka vam poklanjamo svaki mjesec.
Lider digital
čitajte lider u digitalnom izdanju