Obilježavajući desetu godišnjicu postojanja, hrvatska IT tvrtka Undabot predstavila je danas u prostorijama svog zagrebačkog ureda svoje poslovanje, trenutne projekte i buduće planove, među kojima se ističe otvaranje novog ureda u Osijeku, ali i jednoj od država u kojima posluju. O kojoj je državi riječ još nisu htjeli otkriti, osim činjenice da se radi o širenju na zapadnu i sjevernu Europu, kako bi bili bliži klijentima i tržištima na kojima rade.
Hrvoje Kapetanović, izvršni direktor Undabota, istaknuo je da su u prošloj godini, u odnosu na 2021., ostvarili rast prihoda od 37 posto, a samo u prvom kvartalu tekuće godine ostvarili su rast prihoda od čak 92 posto u odnosu na isto razdoblje lani.
Tako su 2021. godine uprihodili 2,2 milijuna eura, u 2022. 3 milijuna eura, a ove godine očekuju ukupne prihode od 4,5 milijuna eura. Prvu polovicu 2023. planiraju zaključiti s 2,4 milijuna eura prihoda.
Rastao je i izvoz, pa su tako 2021. godine na stranim tržištima ostvarili 1,4 milijuna eura, odnosno 63 posto ukupnih prihoda, dok je 2022. godine taj postotak iznosio 86 posto (2,6 milijuna eura). Ove je godine, pak, u prvom kvartalu čak 98 posto prihoda ostvareno izvozom. Većina inozemnih klijenata Undabota dolazi iz zemalja sjeverne i zapadne Europe, Ujedinjenog Kraljevstva i SAD-a.
- Razvijamo se brže nego tržište. Strani klijenti spremni su ulagati veće investicije u digitalne proizvode i usluge. No važno nam je i hrvatsko tržište, jer hrvatske tvrtke mogu biti konkurentne u cijelom svijetu. Prilike da iz Zagreba radimo s klijentima od bilo gdje svi trebamo iskoristiti - rekao je Kapetanović, dodajući da tržišta razmatraju ovisno o tome koliki kapacitet imaju.Ono što ih u razvoju mobilnih i web aplikacija po mjeri klijenata izdvaja od konkurencije, napomenuo je Kapetanović, jest što pružaju klijentima podršku u cijelom procesu suradnje, od dizajna kroz cijelu implementaciju projekta, koji su nerijetko veliki i kompleksni.
Osim prihoda i izvoza, Undabot je povećao i broj zaposlenika - u prethodne tri godine broj zaposlenika je udvostručen te ih je trenutno 70. Upravo im ulaganje u kvalitetu proizvoda i povjerenje klijenata, ali i briga o zaposlenicima stvara otpornost na trenutnu krizu, objasnio je Kapetanović.
Neki od referentnih projekata rađeni su za klijente kao što su Coca-Cola Hellenic Group, CLIQ Digital, Styria Media Group, Austrijska pošta, A1 Telekom Austria Group, Wiener Osiguranje, Njuškalo, Foreo i Nova TV. No danas su prezentirali novu mobilnu, web i TV platformu za streaming audio-vizualnog sadržaja i video igara, cliq.de, koju su izradili za njemačku tvrtku CLIQ Digital. Platforma je specijalizirana za online oglašavanje i kreiranje streaming usluga koje se oglašavaju ciljanim korisnicima.
Tim povodom, preko videopoziva javio se i George Ursateanu, izvršni direktor CLIQ Digitala, koji je prisutnima detaljnije prezentirao funkcionalnosti aplikacije cliq.de, suradnju s Undabotom i planove za daljnji razvoj. Istaknuo je kako je CLIQ Digital prisutan u više od 30 zemalja svijeta, s uredima u Amsterdamu, Londonu, Parizu i Torontu i sjedištem u Duesseldorfu, a izlistan je na frankfurtskoj burzi.
Na platformu cliq.de osvrnula se i Ana Šeler, Head of Design, predstavivši i ostala Undabotova rješenja i neke od nagrađivanih projekata, poput portala Dnevnik.hr i Showbuzz.dnevnik.hr.