Tvrtke i tržišta

Jan de Jong prodao svoju hrvatsku tvrtku Webpower Adria

Webpower Adria već je prodavala rješenja Spotler grupe, a pregovori o preuzimanju započeli su ranije ove godine

Nizozemski poduzetnik s hrvatskom adresom Jan de Jong prodao je svoju tvrtku Webpower Adria za e-mail marketing nizozemskoj Spotler grupi, koja se također bavi marketingom. Treća je to akvizicija Spotler grupe u posljednjih mjesec dana, nakon što je preuzela event aplikaciju UpVisit i platformu za podatke o kupcima Hive Marketing Cloud.

Kako je de Jong potvrdio za Lider, pregovori o preuzimanju započeli su ranije ove godine, a ova akvizicija 'ima mnogo smisla s obzirom na to da je Webpower Adria već prodavala SaaS rješenja u vlasništvu Spotlera'.

– Naše partnerstvo snažno je već posljednjih devet godina. Tvrtka Webpower Adria brzo raste svake godine, opslužuje oko 250 klijenata diljem regije i time je Spotleru postala zanimljiva meta za akviziciju – objasnio je de Jong, ne otkrivajući pritom novčanu vrijednost transakcije.

Iz Spotler grupe u službenom priopćenju naveli su da je Webpower 'dosljedno pokazivao duboko razumijevanje lokalnog tržišta' i izgradio 'solidnu reputaciju'.

– Njihov snažan prodajni tim i široka baza kupaca daju Spotleru strateško uporište u regiji Istočne Europe i otključavaju novi potencijal rasta – dodaje se u priopćenju Grupe.

Novi proizvodi na hrvatskom tržištu

Webpower je de Jong osnovao 2016. godine, zajedno s Borisom Turkićem i pokojnim Matom Božićem, a 2021. godine u vlasničku strukturu tvrtke ušla je i dugogodišnja direktorica Martina Šepić. Od prošle godine direktor tvrtke je Alen Ćorković.

Tvrtka je na hrvatskom tržištu djelovala kao lokalni partner nizozemskog Webpowera, a u 2024. godini ostvarila je 1,2 milijuna eura prihoda i dobit od 365 tisuća eura. Webpower Adria je u Hrvatskoj, između ostaloga, poznata po tome što je jedna od rijetkih tvrtki koja zaposlenicima nudi četverodnevni radni tjedan.

– Budući da Spotler ima mnogo različitih proizvoda, primjerice CRM sustav, platforme za podatke o klijentima, rješenja za razmjenu poruka i još mnogo toga, razumno je očekivati ​​da će Spotler u budućnosti uložiti snažne napore kako bi ponudio ove proizvode u našoj regiji – postojećim klijentima, kao i potencijalnim klijentima. Do sada se Webpower Adria prvenstveno fokusirala na ponudu rješenja za e-mail marketing i marketinšku automatizaciju, ali nakon pridruživanja Spotleru, njezin portfelj usluga brzo će rasti – pojašnjava de Jong.

Iako je Webpower ovim preuzimanjem preimenovan u Spotler MailPro, de Jong ističe da struktura tvrtke nakon akvizicije ostaje takva kakva jest: Ćorković ostaje na mjestu direktora, dok se Šepić i on povlače iz operativnog upravljanja tvrtkom i fokusiraju se na daljnji razvoj poslovanja.

– Vjerujemo da će Alen, zajedno s menadžerskim timom iz Nizozemske, podići ovu tvrtku na još veću razinu – poručuje de Jong.

Već osnovana nova tvrtka

De Jong je, između ostaloga, suosnivač i predsjednik Udruge digitalnih nomada u Hrvatskoj, na čiju je inicijativu 2021. godine hrvatska Vlada pokrenula projekt vize za digitalne nomade. U Hrvatsku je došao još 2006. godine kao student, a od tada do danas u Hrvatskoj je pokrenuo više tvrtki. Osim Webpowera kojega je sada prodao, u vlasništvu je i agrotehnološke tvrtke CROP Hrvatska, koju je 2020. osnovao s Jerkom Trogrlićem, direktorom agencije za odnose s javnošću Vajt.

Istovremeno s prodajom Webpower Adrije, de Jong je zajedno sa Šepić osnovao tvrtku Remote Team Adria, koja zapošljava developere i dizajnere u Hrvatskoj te ih povezuje s projektima domaćih i stranih klijenata. Prvi im je klijent, kako je de Jong istaknuo za Poslovni dnevnik, upravo Spotler grupa.

Martina Šepić i Jan de Jong

Martina Šepić i Jan de Jong

Lider digital
čitajte lider u digitalnom izdanju