
Kad je stani-pani, proizvodnja Mativo posteljina reorganizira se u trenu

Ivana Dičić i Daniel Dičić
Domaća tekstilna djelatnost propada desetljećima, ali rijetki se nekim čudom održavaju, poput Mativa, koji bračni par Dičić čvrsto vodi
Osnivanje tvrtke bio je korak koji se podrazumijevao u slučaju Ivane Dičić. Sve što se odigravalo do tada u njezinu životu vodilo je prema takvom razvoju događaja, ponajviše zbog utjecaja njezina oca Ivana Matijevića. A kao da sâm ulazak u hrvatsko poduzetništvo nije dovoljan izazov, odabrala je područje poslovanja koje se u Hrvatskoj drži na tankim nitima.
Domaća tekstilna djelatnost propada desetljećima, ali rijetki se nekim čudom održavaju, poput Mativa, koji Dičić čvrsto vodi unatoč brojnim izazovima.
Zagrebački Mativo izrađuje proizvode za ministarstva, hotelske lance, praonice, trgovačke lance koji imaju svoje robne marke, specijalizirane dućane kućanskog tekstila te za brojne domaće i međunarodne tvrtke koje naručuju personalizirane promotivne proizvode.
Osim u Hrvatsku, proizvodi odlaze na susjedna tržišta u Austriju, Mađarsku, Sloveniju te Bosnu i Hercegovinu, a Dičić je sigurna da će u budućnosti otvaranjem novih inozemnih tržišta i zapošljavanjem novih prodajnih predstavnika postići još više. Razmišlja i o proširivanju ponude te uz pomoć nekoliko najvažnijih kupaca razvija neke nove proizvode za 2026. godinu.