Tvrtke i tržišta

Konkurencija zasad ne ugrožava Knauf, sinonim za gipsanokartonske ploče

Malo je brendova koji dosegnu tu razinu upotrebe u svakodnevici, a još je manje onih koji uz prepoznatljivost zadrže tržišnu dominaciju. Knauf je u Hrvatskoj uspio i u jednom i u drugom

Knauf nije samo naziv tvrtke – u hrvatskome je jeziku odavno prerastao kategoriju brenda i postao glagolska radnja. Zid se kod nas više ne gradi gipsanokartonskim pločama, nego se 'stavlja knauf', neovisno o tome upotrebljava li se pritom doista originalni proizvod te marke. Malo je brendova koji dosegnu tu razinu upotrebe u svakodnevici, a još je manje onih koji uz prepoznatljivost zadrže tržišnu dominaciju. Knauf je u Hrvatskoj uspio i u jednom i u drugom.

Njemački proizvođač građevnoga materijala u Hrvatskoj je više od tri desetljeća, a domaće i strane kupce opskrbljuje iz tvornice u Uzdolju pokraj Knina, otvorene 2004. Nastala je na temeljima nekadašnjega Kningipsa koji je Knauf preuzeo 1997. i u čije je osuvremenjenje i razvoj uložio više od 27 milijuna eura. Uz taj proizvodni pogon, specijaliziran za izradu gipsanokartonskih ploča, Knauf od 2021. ima i tvornicu u Krapini za proizvodnju praškastih gipsanih materijala.

Ovaj članak je dostupan prijavljenim korisnicima.
Registrirajte se bez troška i otvorite vrata Liderova sadržaja – prvih pet zaključanih članaka svakog mjeseca čeka na vas.
Lider digital
čitajte lider u digitalnom izdanju