
Poslovni i životni partneri Lana Bedeković Rosandić i Tomislav Rosandić kupili su tvrtku za opremanje interijera Themelia. U njihovu je vlasništvu i marketinška agencija Alert, s uredima u Zagrebu i Ljubljani, te specijalizirana agencija za influencerski marketing Webfluential.
Kupnja Themelije, tvrtke koja u Hrvatskoj zastupa desetke inozemnih tvornica dizajnerskog namještaja kojim oprema privatne i javne prostore, na neki je način ostvarenje snova Lane Bedeković Rosandić, arhitektice po struci, koja je karijeru u svijetu interijera počela još u vrijeme studiranja, ali se igrom slučaja obrela u svijetu oglašavanja, u kojem je već dvadeset pet godina.
– Moja strast prema kreativnosti i estetici, koja je bila pokretačka snaga u reklamnoj industriji, sada se proširuje na stvaranje inspirativnih životnih prostora s pomoću Themelije, koja uspješno posluje već više od trideset godina i prepoznata je kao mjesto vrhunskoga dizajnerskog namještaja s vodećim svjetskim brendovima. Iskustvo, ne samo u brendiranju i marketingu već i kao strategu i poslovnom konzultantu koji već više od dva desetljeća vodećim hrvatskim i svjetskim kompanijama pomaže u ostvarivanju poslovnih ciljeva ne samo u Hrvatskoj nego i u cijeloj regiji, omogućit će mi da dizajnerski namještaj približim hrvatskim kupcima, pogotovo mlađim. Ideja je da na inovativan način, spajajući umjetnost, funkcionalnost i trendove, još više osnažimo i aktualiziramo brend Themelia – objasnila je Bedeković Rosandić motive Themelijina preuzimanja i planove s tom tvrtkom u budućnosti.
Themelia je u prošloj godini ostvarila prihod od tri i pol milijuna eura, milijun eura manje nego godinu prije. Tvrtku je osnovala Nives Simeunović, koja je sve donedavno bila i njezina jedina vlasnica te direktorica, a nakon što ju je prodala, ostaje u njoj kao prokuristica. Poziciju direktora preuzeo je Tomislav Rosandić.