Tvrtke i tržišta

Marko Gross ekskluzivno za Lider: Evo zašto sam riskirao sa sendvičima

Montana mu je, kaže, izazov kao Neva koju je preuzeo od Atlantica prije sedam godina ili Biobaza koju je lansirao usred teške krize

S obzirom na to da je početkom svibnja izašao sa svim udjelima iz vlasničke strukture Magdisa, hrvatskog proizvođača kozmetike poznatog po brendovima poput Biobaze, Marku Grossu se otvorio, kako sam kaže, slobodan kapital za neke nove projekte i ulaganja te je preuzeo Montanu Plus, koja stoji iza poznatog brenda trokutastih sendviča.

Gross je stasao u Magdisu koju je osnovao njegov otac, farmaceut koji je veći dio svoje karijere proveo u Plivi, pa se prije 30-tak godina otisnuo u poduzetničke vode. Koliko je tvrtka bila uspješna najbolje svjedoči činjenica da je Magdis prije sedam godina preuzeo Nevu, kompaniju sa brojnim kozmetičkim brendovima, također od Atlantica.

Sada su partnerstvo produbili, Atlantic se rješava nestrateškog poslovanja, a Gross drugi put 'uskače'.

I premda Gross nije jedan od onih poduzetnika koji često istupa u javnosti o svojim poduzetničkih pothvatima, za Lider je ekskluzivno ispričao koji su bili ključni motivi iza preuzimanja Montane i kakve promjene očekuje u poslovanju i strategiji brenda u slijedećim godinama.

– Dugogodišnje partnerstvo s Atlantic Grupom, niz iskustava na kompleksnim projektima i moja sklonost kreativnim poslovnim rješenjima bili su temelj ove transakcije. Montana je brend uz koji sam odrastao, kao što su to bili i kozmetički brendovi iz Nevinog portfelja koje sam sa svojim timom od 2018. godine osvježio i vratio u fokus hrvatskog, ali i regionalnog potrošača.

S Montanom vidim isti izazov. Strategija je slušati, promatrati te s timom osmisliti projekte koji će prije svega vratiti povjerenje potrošača u Montana brend, a zatim ga i pozicionirati kao glavnog igrača u on-the-go segmentu, jednom od najbrže rastućih prehrambenih kategorija ne samo u Hrvatskoj, nego i unutar EU te na svjetskoj razini.

Svakako, unaprjeđivanje kvalitete se odnosi i na formiranje asortimana koji može funkcionirati i na izvoznim tržištima Adria regije.

Ovaj članak je dostupan prijavljenim korisnicima.
Registrirajte se bez troška i otvorite vrata Liderova sadržaja – prvih pet zaključanih članaka svakog mjeseca čeka na vas.
Lider digital
čitajte lider u digitalnom izdanju