Hrvatski poduzetnici Mate Rimac i Sandro Mur investirali su u food-tech startup Juicefast kojeg su braća David i Marko Dravinec osnovali početkom 2020. godine.
Startup koji se hvali prirodnim i kvalitetnim proizvodima privukao je pažnju osnivača i izvršnog direktora Rimac Automobila kao i suosnivača i direktora Bellabeata, a kako je priopćeno, ova investicija nastojanje je dvojice poduzetnika za poticanjem rasta startup ekosustava u Hrvatskoj.
- U posljednjih nekoliko godina sam podržao i investirao u nekoliko domaćih poslovnih poduhvata u ranim fazama, s ciljem jačanja domaćeg startup ekosustava. Kada razmatram koga podržati mi je najvažniji team iza projekta, skalabilnost van granica hrvatske i potencijal utjecaja na rast Hrvatskog gospodarstva i stvaranja radnih mjesta. Priča o mom ulasku u Juicefast dosta je neobična.
David mi je poslao kratak mail u kojem je predstavio sebe i brend. Iako dobivam velik broj sličnih mailova želio sam saznati više o Juicefastu jer se odmah vidi kada netko zna što radi i profesionalno pristupa. Kada smo se upoznali prepoznao sam potencijal projekta i Davidovu strast potkovanu sa upornošću koja je potrebna za stvaranje tvrtke. David i ekipa imaju jasnu viziju razvoja, a vjerujem da će tržište na kojem se nalaze biti sve važnije i veće u budućnosti. Nakon prvog upoznavanja, brzo smo dogovorili investiciju - izjavio je Rimac.
Svoju želju za pomoć mladim startupovima izrazio je i Mur.
- Juicefast je brend čije sam proizvode prije svega privatno koristio, a onda sam kroz vrijeme shvatio koliki potencijal postoji u cijeloj priči. Navikli smo da je tech sektor područje u kojem se događaju najveći iskoraci u startup industriji, ali ja sam siguran da su zdrave životne navike i sve ono što Juicefast predstavlja, a to je budućnost. Imaju viziju i strast, a sada, uz našu podršku i resurse, i priliku da se šire i rastu. Ovo je samo još jedan korak prema stvaranju uspješnih hrvatskih brendova koji će osvojiti svijet - poručio je.
Juicefast, prema riječima osnivača, na hrvatskom tržištu trenutno ima više od 50 tisuća klijenata i više od 500 mjesečnih pretplatnika.
- Nedavno smo otvorili i tržište Slovenije gdje također očekujemo odlične poslovne rezulate. Tvrtka trenutno ima 20 zaposlenih, ali planiramo i nova zapošljavanja. Do sada smo prodali već preko tri milijuna bočica soka, što je dosta fora informacija - priopćio je David Dravinec dodajući da im je trenutno fokus B2C segment, dok u budućnosti planiraju više pažnje posvetiti korporativnom sektoru i ostalim B2B kanalima.