Tvrtke i tržišta

Medo-flor: Tračevi odbijaju potrošače od kupnje kvalitetnog meda

Medo-flor trideset godina na tržište plasira desetak vrsta meda i dodatke prehrani na osnovi pčelinjih proizvoda i ljekovitog bilja

Bagremov, cvjetni, suncokretov, kestenov, lipov, s cimetom, baranjski, podravski, posavski, velebitsko-dalmatinski, grčki ili mediteranski, a što drugo nego – med. Jedan od vrhunskih proizvoda prirode, hrana i lijek koji može pomoći pri mnogim zdravstvenim tegobama i podignuti otpornost tijela. Zahvaljujući antibakterijskim svojstvima i protuupalnom djelovanju blagotvoran je za probavu i dišni sustav, upotrebljava se u kozmetici, zbog energetskih svojstava preporučuje se sportašima te upotrebljava u borbi s prekomjernim umorom i iscrpljenošću.

Međutim, Medo-flor iz Donjeg Dragonošca u Zagrebu uz nabrojene vrste meda na tržište stavlja također dodatke prehrani sa zdravstvenim učincima na osnovi pčelinjih proizvoda i ljekovitog bilja, koji su inovacija obitelji Fanuko, vlasnice tvrtke. Upravo se radi na još jednoj takvoj inovaciji. Mateja Fanuko, voditeljica prodaje i marketinga, zasad može samo reći da će to biti namaz koji još nije viđen na hrvatskom tržištu. Ukusan namaz ​imat će visokonutritivna svojstva, što uvijek i jest cilj kad obitelj Fanuko stvara neki novi koristan proizvod s blagodatima meda, matične mliječi i propolisa.

BESPLATNO nastavite čitati ovaj članak
Registrirajte se bez troškova i otvorite vrata Liderova sadržaja. Prvih 5 zaključanih članaka vam poklanjamo svaki mjesec.
Lider digital
čitajte lider u digitalnom izdanju