Mlinar pekarska industrija, kao prva kompanija izvan sustava Fortenove, pridružila se liniji proizvoda Planet of plants, koju su prije dvije godine razvili i pokrenuli PIK Vrbovec i Zvijezda. Mlinar je u tu liniju ušao s tri svoja proizvoda (burek koji umjesto mljevenog mesa sadrži protein graška, hot-dog na biljnoj bazi od proteina graška i krumpira te sendvič s Planet of plants salamom izrađenom od proteina suncokreta), a suradnja s PIK Vrbovcem i Zvijezdom danas je predstavljena novinarima.
Svi proizvodi iz linije Planet of plants sto posto su biljnog podrijetla, ne sadržavaju jaja, gluten i soju, što ih čini pogodnima za vegane i vegetarijance. S nova tri Mlinarova pekarska proizvoda linija sadrži ukupno 12 različitih proizvoda.
- Kad kažemo plant – based, većina još uvijek pomisli na vegane i vegetarijance. No, tržište pokazuje kako namirnice biljnog podrijetla sve češće biramo i svi mi ‘ostali‘ kojima je meso i dalje važan izvor proteina, ali spremni smo isprobati nešto novo i uvesti nove navike. Naša je snaga u iskustvu proizvodnje baziranom na korištenju snage biljaka i drago nam je da imamo priliku zajedno s potrošačima graditi razvoj nove kategorije proizvoda i posaditi nove navike - izjavio je povodom predstavljanja suradnje Gašpar Novak, direktor marketinga i razvoja Zvijezde.
Osim u Hrvatskoj, proizvodi Planet of plants plasiraju se na tržištu Slovenije, Bosne i Hercegovine, Makedonije, Srbije, Crne Gore i Mađarske, a u planu je i daljnje širenje na inozemna tržišta. Ponuda novih Mlinarevih proizvoda u prvoj će fazi biti dostupna na više od 70 prodajnih mjesta Mlinara u cijeloj Hrvatskoj, a u drugoj fazi moći će se naći u cijeloj mreži i kod ostalih veleprodajnih kupaca.
- Prateći trendove, suradnja s Planet of plants, kao prvom hrvatskom linijom plant – based proizvoda, bila je logičan iskorak. Spojili smo tradiciju s inovacijom i na prodajnim mjestima diljem Hrvatske kupcima ponudili praktične i ukusne zalogaje. Burek je Mlinarov najprodavaniji proizvod i drago nam je da smo ovim iskorakom u biljne alternative mesu uspjeli dodatno proširiti ponudu - istaknuo je na predstavljanju novih Mlinarovih proizvoda Mario Scherr, izvršni direktor marketinga i maloprodaje Mlinara.