Katarina Radnić Zmazek

Najava gašenja brenda bila je genijalna promocija rebrendiranja

Imala je Katarina Radnić Zmazek sve uvjete da razvije odvjetničku karijeru, ali 2012. prelomila je i otišla u poduzetnice

Kada je potkraj studija na Pravnom fakultetu 2010. počela izrađivati vlastiti nakit od maminih starih bisera i privjesaka, Katarini Radnić Zmazek nije bilo ni na kraj pameti da će jednoga dana imati itekako prepoznatljiv brend na domaćem tržištu.

– Moj brend nije nastao iz ideje nego iz hobija kojim sam si nastojala skratiti vrijeme ili ga kreativno ispuniti dok sam studirala i to je bilo vrijeme kada su društvene mreže tek kretale u onom smislu da si se preko njih mogao reklamirati i objavljivati vlastiti sadržaj. Nije bilo pratitelja, nije bilo biznis-profila kakve danas vidimo nego je to tada izgledalo tako da napraviš nešto, fotografiraš mobitelom, objaviš – i to je to. Nije bilo ni lajkova nego samo komentari – prisjetila se Radnić Zmazek, čiji je hobi tada nosio ime Perleraj baj Katarina R.

S krajem fakulteta ta se današnja poduzetnica već angažirala u odvjetništvu, ali i u jednom modnom brendu dok je u isto vrijeme razvijala i svoj Perleraj. No, u jednom je trenutku ipak morala podvući crtu, nakon čega je pala odluka: odvjetništvo ipak nije pravi put za nju.

– Iako sam položila pravosudni ispit shvaćala sam da odvjetništvo neće biti moj životni put i ono što ću raditi. Nalazila sam se u njemu, ali nije to jednostavno bilo to. Tu je došao kraj priče i mom poslu u drugom brendu i sav svoj fokus usmjerila sam na Perleraj, kojem sam odlučila pronaći zaštitni znak, ali i zvučnije ime – govori Radnić Zmazek, koja je zatim stvorila brend Cloud&Co, iako je ime tvrtke ostalo Perleraj.

BESPLATNO nastavite čitati ovaj članak
Registrirajte se bez troškova i otvorite vrata Liderova sadržaja. Prvih 5 zaključanih članaka vam poklanjamo svaki mjesec.
Lider digital
čitajte lider u digitalnom izdanju