Maximiliano Frenza

Novi šef L'Oréala: Želim poslati talente iz ove regije u Pariz i šire

Proširujemo ured u Zagrebu i nastavljamo ulagati u svoje ljude koji imaju ogroman potencijal da ih uputimo u naše sjedište

Nakon više od dva desetljeća iskustva u upravljanju timovima i brendovima unutar L'Oréal Grupe diljem svijeta, u ožujku ove godine Maximiliano Frenza zasjeo je na čelo L'Oréala za Adria-Balkan regiju. Odgovoran je za poslovanje na ukupno devet tržišta (Hrvatska, Bugarska, Srbija, Bosna i Hercegovina, Slovenija, Albanija, Sjeverna Makedonija, Kosovo i Crna Gora), s više od 500 zaposlenih za koje, kako nam otkriva u razgovoru, ima velike planove.

L'Oréal okuplja 38 kozmetičkih brendova među kojima su L'Oréal Paris, Garnier, Maybelline, Vichy, La Roche-Posay, Lancôme, Yves Saint Laurent Beauté i Armani. Frenza otkriva koji trendovi dominiraju tržištem ljepote u Hrvatskoj i regiji, kako se potrošači ovdje razlikuju od drugih te u što će kompanija nastaviti ulagati.

S obzirom na Vaše bogato globalno iskustvo, kako trenutno gledate na Adria-Balkan regiju? Po čemu je ovo tržište specifično u usporedbi s drugim tržištima na kojima se radili do sada?

– Adria-Balkan regija je vrlo dinamična i jedno od najbrže rastućih tržišta Europe. Specifičnost ovog tržišta leži u njegovoj raznolikosti, mladosti i agilnosti. Dok se na zrelim zapadnoeuropskim tržištima često fokusiramo na starije generacije, ovdje su primarni nositelji kupovne moći mlađe generacije. Oni su otvoreni prema novitetima, brzo usvajaju digitalne trendove i imaju ogroman apetit za kozmetičkim proizvodima, čak i u vremenima geopolitičkih napetosti.

Tržišta Adria-Balkan regije rastu dvoznamenkastim stopama, što nije uobičajeno za velika zapadnoeuropska tržišta, jasno pokazuju ogroman potencijal ove regije. Potrošači se ovdje žele osjećati i izgledati dobro, biti inspirirani brendovima koji imaju svrhu i pozitivan utjecaj na okoliš u kojem djeluju, a mi smo tu da im pomognemo u tome.

Ovaj članak je dostupan prijavljenim korisnicima.
Registrirajte se bez troška i otvorite vrata Liderova sadržaja – prvih pet zaključanih članaka svakog mjeseca čeka na vas.
Lider digital
čitajte lider u digitalnom izdanju