Tvrtke i tržišta

Orbico preuzeo distribuciju Dockersa u Europi i Srednjoj Aziji

Authentic Brands Group povjerio je Orbicu distribuciju, proizvodnju i dizajn Dockersa na ključnim europskim tržištima

Authentic Brands Group (ABG), američka kompanija specijalizirana za kupnju i licenciranje brendova, odabrala je Orbico Grupu za partnera u širenju Dockersa na europskim tržištima nakon što je ranije ove godine od američke kompanije Levi Strauss &Co kupila Dockers za 311 milijuna dolara.

Ugovor obuhvaća distribuciju, proizvodnju i dizajn Dockersovih kolekcija za odrasle muškarce i žene u kategorijama poput sportske i aktivne odjeće, čarapa i najlonki, obuće za svakodnevno nošenje i performance segment, jakni, torbi, kupaćih kostima i drugih proizvoda. Navedena partnerstva dio su šire strategije ABG-a da nakon preuzimanja brenda Dockers ojača njegovu prisutnost izvan SAD-a i ubrza rast kroz regionalne operativne partnere.

- Partnerstvo s Orbicom omogućuje nam da Dockers dovedemo na ključna tržišta, uz zadržavanje autentičnog nasljeđa brenda, a nadovezuje se na već uspostavljen odnos s Orbicom nakon naše uspješne suradnje na brendu Champion u EMEA regiji; zajedno ćemo proširiti prepoznatljivost Dockersa, proširiti asortiman i pozicionirati brend za dugoročni rast u regiji - rekao je Henry Stupp, predsjednik za Lifestyle & Entertainment EMEAI u Authenticu.

Orbico će u okviru ovog aranžmana pokrivati tržišta poput Italije, Španjolske, Portugala, Ujedinjene Kraljevine i drugih zemalja u kojima Dockers već ima prisutnost dulju od tri desetljeća, ali s promjenjivom vidljivošću. Prije dogovora s ABG-om Dockers je bio u vlasništvu Levi Strauss & Co.-a, koji je brend vodio kroz vlastite europske podružnice, a prodaja Dockersa dio je Levi’sove strategije fokusiranja na core brend i direktan kanal prema potrošačima.

- Ovo partnerstvo važan je korak u produbljivanju odnosa Orbica i Authentica te dodatno učvršćuje našu ulogu u distribuciji brendova u regiji; Dockers ima snažan kapital i prepoznatljivost među europskim potrošačima, a zajednički ćemo se fokusirati na iskorištavanje njegova potencijala kroz širenje prodajnih kanala i lokalnu provedbu brend strategije - rekao je Edward Malky, CBO – Style u Orbicu.

ABG je posljednjih godina jedan od najaktivnijih 'brand aggregatora' u modnoj i lifestyle industriji. Tvrtka danas upravlja s više od 50 globalnih brendova koji zajedno generiraju više od 32 milijarde dolara godišnje sistemske maloprodajne prodaje, prisutnih u više od 150 zemalja kroz desetke tisuća trgovina i više od 500 tisuća prodajnih mjesta. U portfelju su, među ostalim, Reebok, Brooks Brothers, Nautica, Eddie Bauer, Billabong, Quiksilver, Ted Baker, Aéropostale, Juicy Couture i Lucky Brand, kao i licencijska prava na brojne celebrityje i sportske ikone poput Elvisa Presleyja, Marilyn Monroe i Shaquillea O’Neala.

ABG se oslanja na tzv. asset-light model poslovanja: kupuje intelektualno vlasništvo nad brendovima, a operativne poslove – proizvodnju, distribuciju i retail – prepušta licencnim partnerima i regionalnim igračima. S Dockersom je, primjerice, u SAD-u i Kanadi potpisan zaseban licencni dogovor s Centric Brandsom kao operativnim partnerom, dok Orbico preuzima ključnu ulogu na europskom tržištu.

Za Orbico, koji posluje u 55 zemalja, zapošljava više od deset tisuća ljudi i pokriva segmente od FMCG-a i ljepote do sportskog lifestylea, profesionalnih salona, logističkih rješenja i turizma, riječ je o još jednom velikom međunarodnom brendu u portfelju nakon nedavne suradnje s Authenticom na preuzimanju distribucije brenda Champion. U kontekstu hrvatskog tržišta Orbico dodatno učvršćuje poziciju regionalnog distributerskog diva za globalne modne i lifestyle etikete.

Dockers je lansiran 1986. u San Franciscu i često se navodi kao jedan od brendova koji su popularizirali 'Casual Friday' kulturu zahvaljujući khaki i chino hlačama i opuštenijem poslovnom stilu odijevanja. Pod novim vlasnikom ABG-om ulazi u fazu u kojoj se očekuje rebrendiranje za novu generaciju potrošača, šira prisutnost u kategorijama izvan hlača te snažniji oslonac na globalnu mrežu licencnih partnera poput Orbica.

Lider digital
čitajte lider u digitalnom izdanju