Anja Filipec i Marija Gale,Trika 333

Prepoznati smo kao partner koji može olakšati proces uređenja bilo kojeg prostora

Dvije prijateljice prije 17 godina pokrenule su tvrtku Trika 333, koja klijentima nudi potpunu, personaliziranu uslugu za uređenje doma te poslovnih i javnih prostora – od idejnog rješenja do odabira, nabave i isporuke

U slučaju Anje Filipec i Marije Gale sve je krenulo od prijateljstva. Spojio ih je posao te ih nastavio i dalje spajati zajedničkom poduzetničkom pričom. Odlučile su pri tome ponuditi točno ono što je nedostajalo tržištu i za što su procijenile da bi moglo biti pravo rješenje u opremanju. Tako se rodila Trika 333 kao mjesto na kojem se može dobiti potpuna usluga za uređenje doma te poslovnih i javnih prostora.

Filipec i Gale danas zastupaju brojne brendove te ističu da se u njihovoj ponudi nalaze mnogi klasici dizajna. Naglasile su da svoja rješenja mogu ponuditi diljem Hrvatske te da osiguravaju prijevoz, skladištenje i postavljanje u prostoru kupca.

Što je bilo presudno pri odluci o osnivanju zajedničke tvrtke?

Filipec: – Sve je počelo od dugogodišnjeg prijateljstva jer smo niz godina radile zajedno u djelatnosti nekretnina. Prilikom osnivanja zajedničke tvrtke vodile smo se idejom pružanja klijentima cjelokupne usluge opremanja prilikom uređenja prostora, od faze odabira preko nabave do isporuke. Budući da smo već imale iskustvo s investitorima i projektantima, uočile smo prostor na tržištu gdje je takva sveobuhvatna usluga nedostajala. Tvrtku smo tijekom posljednjih 17 godina postupno razvijale, proširivale ponudu namještaja i opreme. Danas surađujemo na svim vrstama projekata, od turističkih objekata poput hotela i restorana, poslovnih prostora do rezidencijalnih objekata. Zastupamo širok krug dobavljača različitih cjenovnih razreda, a osim namještaja u ponudi su i rasvjeta, dekoracije, tekstili i sve što uključuje potpuno opremanje. Posebno smo ponosne na naš tim ljudi koji su u tvrtki Trika našli svoje mjesto za profesionalni i osobni razvoj.

Trika 333 d.o.o.Anja Filipec i Marija Gale_1

Trika 333 d.o.o.
Anja Filipec i Marija Gale_1

Kako ste rješavale izazove?

Gale: – Izazovi se javljaju praktički svakodnevno jer svaki je projekt različit i traži posebnu pozornost i rješavanje specifičnih problema. Možemo reći da se najveći izazovi javljaju kod projekata za koje je potrebno izraditi vrlo komplicirane komade namještaja. U tom slučaju pojedine se stavke proizvode posebno za taj projekt, a to traži mnogo komunikacije i jako dobru suradnju više sudionika u lancu, od dizajnera do proizvođača. Proces razrade od ideje do gotovih komada koji zadovoljavaju investitora svojom cijenom i dizajnom zna biti dosta izazovan.

Kako je na tvrtku utjecalo preseljenje u nove prostore?

Filipec: – U sadašnjem smo prostoru u Ulici kneza Borne 24-1 u Zagrebu već više od dvije godine. Ovakav tip showrooma omogućio nam je da klijentima predstavimo dio svoje ponude koji nam je posebno drag i aktualan poput brendova kao što su Flexform, Gubi, Acerbis, Tacchini, Vitra i brojni drugi. U svakodnevnom radu Trika showroom postao je mjesto susreta, predstavljanja i druženja. Samo okružje Parka kneževa svojom iznimnom arhitekturom i ugodnim ambijentom donosi posebnost i našoj radnoj svakodnevici.

Koje dizajnerske brendove zastupate?

Gale: – Zastupnici smo velikog broja europskih brendova različitih cjenovnih razreda i stilova. Izdvojili bismo Flexform, Vitru, Miniforms, Gervasoni, &Trandition, Muuto, Pianca i Tacchini. Budući da smo u svom radu odabrali pristup orijentacije na to da projekt na kojem radimo bude završen sukladno ideji dizajnera i arhitekata, a da se cijenom i kvalitetom uklapa u potrebe investitora, surađujemo s brendovima ovisno o zahtjevima pojedinog projekta i stalno pronalazimo nove izvore ponude.

Zašto je skandinavski dizajn toliko poseban i općeprihvaćen?

Filipec: – Iza nas su godine uspješne suradnje s relevantnim i popularnim skandinavskim brendovima kao što su &Tradition, Ferm Living, Gubi, Audo Copenhagen, NORR11, Muuto, New Works i ostalima. Skandinavski dizajn orijentiran je na funkcionalnost i toplinu doma, uz tradiciju i neprocjenjivo iskustvo u dizajnu. Svaki komad osmišljen je i izrađen s namjerom da ga nasljeđuju generacije i da ostane trajna vrijednost u prostoru u kojem se nalazi. Skandinavski namještaj korištenjem ne gubi na vrijednosti i sam po sebi je svojevrsna investicija. Osim toga, svojom bezvremenskom jednostavnošću većina opreme iz Skandinavije vrlo lako se uklapa u različite stilove i namjene prostora.

Što je važno postići u stambenom okružju, a što u poslovnom i javnom?

Gale: – U stambenom okružju važno je postići da se stanari osjećaju dobro, sigurno i da im prostor pruža osjećaj doma i opuštanja. Tu je bitno paziti da su komadi namještaja na kojima se najviše boravi udobni i funkcionalni. Bitno je da te zahtjeve ispunjavaju stavke kao što su naslonjač u dnevnom boravku, blagovaonske stolice i krevet. Važno je da prostor u cjelini odražava ukus i duh stanara kojima oplemenjuje svakodnevicu.

Trika 333 d.o.o.Anja Filipec i Marija Gale

Trika 333 d.o.o.
Anja Filipec i Marija Gale

Filipec: U poslovnom i javnom prostoru bitno je postići da se zaposlenici i posjetitelji osjećaju dobrodošlo i ugodno. Ovisno o namjeni prostora, bitno je da oprema zadovoljava funkcionalnost i estetiku te da se uklapa u predviđeni proračun.

Kako pripremate rješenja za opremanje?

Gale: – Najčešće proces kreće od kontakta s dizajnerom i arhitektom kako bismo razumjeli zahtjeve projekta i investitora. Za svaku pojedinu stavku u tvrtki Trika pripremamo nekoliko opcija koje se u procesu odabira slažu u skladnu cjelinu. Važno nam je da prije narudžbe klijent ima cjelovitu informaciju o modelima, završnim obradama, cijenama i rokovima isporuke, kako bi što jasnije mogao isplanirati sve moguće troškove, rokove i završetak projekta.

S kakvim se zahtjevima najčešće susrećete?

Filipec: – Klijenti koji nam se obraćaju dolaze iz različitih segmenata i od početka u nama prepoznaju nekog tko im može olakšati proces uređenja bilo kojeg prostora. Svakom klijentu nastojimo pružiti personaliziranu uslugu i asistenciju kod odabira i kombiniranja pojedinih komada i materijala kako bi proces uređenja bio što ugodniji i inspirativniji. Važno nam je da odabir namještaja prođe sa što manje stresa i u tom smislu nema neizvedivih zahtjeva.

Kako se opremaju najluksuznije rezidencije ili hoteli?

Gale: – Iz svog iskustva možemo reći da nema razlike u procesu opremanja bilo koje cjenovne razine projekata. Svaki investitor, bez obzira na proračun, traži jednaku pažnju, kao i pravi odnos cijene i kvalitete koji odgovara projektu. Pristup i trud koji ulažemo u pružanje potpore klijentu uvijek je jednak, bez obzira kupuje li jedan komad namještaja da upotpuni ured ili stan ili oprema stotinu soba luksuznog hotela.

Trika 333 d.o.o.Anja Filipec i Marija Gale_3

Trika 333 d.o.o.
Anja Filipec i Marija Gale_3

Koliko na vas utječu trendovi? Je li ih doista potrebno nužno pratiti?

Filipec: – Na svaki posao u kojem je prisutan dizajn svakako utječu i trendovi. Kod nas se mijenjaju nešto sporije nego recimo u modi, ali primjećujemo dosta takozvanih mikrotrendova koji brzo dođu i prođu. Ne smatramo da je nužno pratiti trendove. Klijentima se usudimo savjetovati da ugrađena oprema i veći komadi namještaja budu bezvremenski i temeljni, a detaljima, dekoracijom ili tekstilom mogu pratiti trendove i raditi češće izmjene. Uglavnom, bez obzira na trendove, Trika tim će za svaki projekt nastojati pronaći pravo rješenje i ostati pouzdan partner u svijetu interijera. 

Lider digital
čitajte lider u digitalnom izdanju