
Proizvođač plastične ambalaže ulaže u podatkovne centre i solare

Davor Ujlaki, Muraplastov direktor
Kompanija iz Kotoribe rijedak je primjer pravodobne prilagodbe nepovoljnim tržišnim uvjetima
Zabrana jednokratne plastike, pogotovo jednokratnih plastičnih vrećica, i upotrebe mikroplastike u nekim proizvodima, obveza ulaganja u održivost i druge regulativne promjene imale su itekakve reperkusije na europske proizvođače plastike, osobito plastične ambalaže.
Poštovati regulative, biti prilagodljiv tržišnim zahtjevima, ulagati u modernizaciju i ljudske potencijale i pritom se nositi s uobičajenim, regularnim poslovnim izazovima i rizicima koji muče sve ostale industrije te k tome ostati konkurentan bio je prevelik izazov za mnoge europske tvrtke iz tog sektora, pa su mnoge i završile u stečaju.
Ali neke su svijetli primjer kako se i u nesigurnim uvjetima, usred promjena koje dovode u pitanje temeljno poslovanje, može graditi poslovna priča koja ima budućnost, i to uz poneki izlazak iz zone komfora. Upravo takvu priču ispisao je Muraplast iz Kotoribe, kompanija specijalizirana za proizvodnju primarno plastične ambalaže, ali i papirne, koja k tome ulaže u nove poslovne prilike poput podatkovnih centara i solarnih elektrana.

![[Poslovna scena] Kvaliteta generacijske tranzicije ključna je za budućnost Međimurja](/media/2022/06/17/2340535/H-2340535-300.webp)

