Tvrtke i tržišta

Saša Lončar na snazi brenda HGspota ponovno izgradio lidera na tržištu

Otkako je Lončar uspio reinkarnirati lidera u maloprodaji informacijsko-komunikacijske opreme, HGSPOT gotovo je iščeznuo iz medija

 

Dobra se trgovačka kuća prepoznaje prije svega po tome kako se prodavači u trgovinama odnose prema kupcima. Bježim k'o vrag od tamjana od trgovine u kojoj mi silom pokušavaju prodati nešto što ne želim kupiti, napose kad me pritom uvjeravaju da besmisleno skup artikl koji gledam uopće nije skup, štoviše, da jeftiniji nigdje neću naći.

Iskustvo kupnje, naprotiv, sasvim suprotnu konotaciju ima u trgovini u kojoj prodavači imaju iskren i otvoren pristup. Takvo iskustvo stekla sam prošlog tjedna u HGSPOT-ovoj flagship-trgovini, onoj u novozagrebačkom naselju Utrine.

U tu sam trgovinu ušla, priznajem, samo zbog potrebe pisanja ovog teksta, s namjerom da pregledam ponudu i osjetim atmosferu. Izašla sam iz nje s jednim sitnim perifernim artiklom, koji mi stvarno nije potreban, te s preporukom suprugu neka ode pogledati njihovu ponudu televizora.
 
Ovaj članak je dostupan prijavljenim korisnicima.
Registrirajte se bez troška i otvorite vrata Liderova sadržaja – prvih pet zaključanih članaka svakog mjeseca čeka na vas.
Lider digital
čitajte lider u digitalnom izdanju