Strava i Airbnb pokazali kako iskoristiti trkački bum
Uključivanje u tu lukrativnu rekreaciju nije rezervirano samo za sportske brendove, u igru se mogu uključiti svi
Kad je mojoj dragoj prijateljici dojadilo trčati po zagrebačkom asfaltu, omiljenom rekreacijom nastavila se baviti u maksimirskoj šumi, a kad se zaželjela novih vizura, registrirala se na utrku u Veneciji. Jer, ako se već valja dobro oznojiti, zašto to ne učiniti trčeći po mostićima legendarne talijanske La Serenissime? I nije jedina.
Trendovi pokazuju da sve više zagriženih trkača, ali i onih koji tek planiraju istrčati svoj prvi 5K (trčanje je zdravo, praktično, i kažu neki, meditativno), bira putovanja prema trkačkim stazama. Runcation, složenica od engleskih riječi run (trčanje) i vacation (odmor), jedan je od ultimativnih trendova u svijetu putovanja, što je prepoznala ekipa koja stoji iza popularne aplikacije Strava i platforme Airbnb. Na britanskom tržištu ta su dva brenda ujedinila snage i za ovu jesen odabrala pet ruralnih odredišta s popularnim trkačkim rutama. Strava je iz prikupljenih podataka izvukla idealne rute, a Airbnb ponudio smještaj i sklopio partnerstvo s lokalnim pekarnicama za svakoga tko ga rezervira i istrči predloženu rutu.
Taj marketinški potez izvrstan je odgovor na potrošačke potrebe, posebno one mlađih generacija koje doživljavaju urbani burnout i žele se posvetiti vlastitomu mentalnom i fizičkom zdravlju.
