Unatoč snažnom rastu (16,8 posto) prihoda od prodaje u prvom ovogodišnjem kvartalu Atlantic Grupa u prva je tri mjeseca ove godine ostvarila 20,4 posto nižu dobit nego u istom lanjskom razdoblju. No, u Atlanticu su to i očekivali, štoviše i najavili da će im se u prvom ovogodišnjem polugodištu, napose u prvom kvartalu, dogoditi veći pad profitabilnosti.
U prvoj polovini prošle godine, naime, utjecaj poskupljenja sirovina i pakirnog materijala bio je Atlanticu znatno niži nego u ostatku godine jer se Grupa opskrbila velikim količinama tih proizvoda po cijenama povoljnijim od tadašnjih tržišnih cijena.
Niža dobit u ovoj godini, međutim, neće utjecati na akvizicijske planove Atlantic Grupe.
– U jakom smo akvizicijskom modu. Spremni smo ne samo za akviziciju nego i nešto što možemo nazvati ‘transfernom akvizicijom‘, ali za tango je potrebno dvoje – izjavio je Emil Tedeschi, predsjednik Uprave Atlantic Grupe, sudjelujući u panel-raspravi u sklopu konferencije Consumer Rules Summit 2023, koja je početkom tjedna održana u organizaciji EBRD-a i tvrtke Conference Republic.
Nevolja je u tome, objasnio je Tedeschi, da kad odredite dobru metu, to je ujedno meta za druge multinacionalke, koje, kako kaže, ‘imaju šaržere s mnogo više streljiva od Atlantic Grupe‘.
Atlantic Grupa imala je snažan akvizicijski zamah između 2009. i 2014. godine, ali od tada više nije imala akvizicija iako ih je Tedeschi nerijetko spominjao kao mogućnost. Poznato je da mu je jedan od targeta bila i Podravka, ali pod uvjetom da država u njoj smanji svoj vlasnički udjel na ispod 25 posto, a poznato je također da se u traženju potencijalnih meta Atlantic ne ograničava samo na Hrvatsku i susjedne zemlje, već ih traži i po zapadnoj Europi.
U međuvremenu je kompanija, u skladu sa svojom strategijom dezinvestiranja nestrateških poslovnih operacija, u posljednjih deset godina prodala osam svojih biznisa.