Fortenovina tvrtka Tisak plus, najveći domaći maloprodajni lanac kioska, svake godine otvara i zatvara određen broj svojih lokacija, pa je lako moguće da ni njegova predsjednica Uprave Helena Klarić ne zna koliki je trenutačno točan broj njegovih prodajnih mjesta. Taj broj varira između sedamsto i osamsto.
Posljednjih se dana proširila glasina da Tisak zatvara dvjesto pedeset prodajnih mjesta i da je to priprema za njegovu prodaju pa smo pitali Fortenovu je li to točno.
– Upravo suprotno sugestiji iz vašeg pitanja, kompanija aktivnim upravljanjem mrežom osigurava da njezino cjelovito poslovanje bude dugoročno održivo na korist svih dionika. To prije svega znači stabilnost radnih mjesta za više od dvije tisuće ljudi koliko kompanija ukupno zapošljava, ali i ispunjavanje potreba svojih kupaca u Hrvatskoj – odgovoreno nam je iz kompanije.
Obrazloženo nam je da Tisak svoju prodajnu mrežu stalno prilagođava potrebama tržišta, kao i ključnim parametrima održivosti svog poslovanja, ciljano se šireći po lokacijama s visokom potražnjom te zatvaranjem onih prodajnih mjesta koja imaju malu potražnju i dugotrajne negativne rezultate. Kažu da svake godine Tisak otvara pedesetak novih prodajnih mjesta, uključujući stalne i sezonske lokacije.
Prema podacima servisa Poslovna Hrvatska, Tisak je u prošloj godini ostvario blizu 296 milijuna eura prihoda. Zanimljiva je usporedba njegovih pokazatelja poslovanja s onima ostvarenim 2019. Naime, tada je imao više od tri tisuće zaposlenih i prihod od 198 milijuna eura, što znači da je lani s blizu tisuću zaposlenih manje ostvario stotinjak milijuna eura prihoda više, a pritom još i obrnuo konačni rezultat iz gubitka od 16,5 milijuna eura u neto dobit od 4,1 milijun eura.