Tvrtke i tržišta

Tommy suradnjom s talijanskim divom eliminirao posrednike u nabavi

Trgovački lanac sklopio ugovor s Coop-om nakon što je početkom godine objavio otvoreno pismo koje je odjeknulo među dobavljačima

Nakon što je početkom godine privukao pažnju otvorenim pismom dobavljačima u kojem ne prihvaća više cijene, trgovački lanac Tommy u vlasništvu Tomislava Mamića sada je sklopio ugovor s talijanskim trgovačkim divom koji mo omogućuje nabavku robe bez posrednika. Kako su u srijedu proopćili iz tog trgovca, potpisan je strateški i ekskluzivni ugovor o suradnji s talijanskom organizacijom Coop Italian Food (CIF), čime osigurava uvoz i prodaju više od 600 proizvoda privatnih robnih marki ovog renomiranog talijanskog brenda.

Direktan uvoz Coopovih proizvoda omogućit će Tommyju optimizaciju nabavnog lanca i smanjenje posredničkih troškova. Istovremeno, Tommy postaje ekskluzivni partner Coopovih robnih marki za Hrvatsku. Tommy je započeo s uvođenjem Coopovih proizvoda na svoje police sredinom lipnja, a proces će se postupno širiti tijekom sljedećih mjeseci. U prvoj fazi na police stiže oko 140 novih artikala, a do kraja godine ovaj asortiman obuhvaćat će čak 600 novih proizvoda. Od toga, više od 70 posto artikala činit će prehrambeni proizvodi, od tjestenine, ulja, sireva i suhomesnatih proizvoda, do gotovih jela i slatkog asortimana.

- Ovo partnerstvo za nas predstavlja važan strateški pomak u jačanju naše ponude te još većoj konkurentnosti i kvaliteti ponude. Kroz direktnu suradnju s Coop Italian Food našim kupcima osiguravamo visokokvalitetne talijanske proizvode po konkurentnim cijenama, bez nepotrebnih posredničkih troškova -  izjavio je Zoran Mikulić, član Uprave Tommyja. Paolo Bonsignore, komercijalni direktor Coop Italian Fooda izjavio je kako hrvatsko tržište ima veliki potencijal.

Eliminiranje posrednika iz nabavnog lanca Tommy je najavio još početkom godine u pismu dobavljačima koje je javno objavljeno. U njemu je vodstvo Tomyja poručilo kako je model rada u kojem se između proizvođača i trgovačkog lanca pojavljuju najprije uvoznik, a zatim i distributer, zastario, nepotreban i štetan jer je taj lanac investirao u dostatne logističke kapacitete i ne trebaju mu posrednici koji, svatko na svojoj razini, dodatno poskupljuju lanac opskrbe.

U tom pismu koje je, kako su tada naveli mediji, 'odjeknuo među dobavljačima' Tommy je objavio kako od 1. veljače. do daljnjega ne prihvaća izmjene cjenika s najavljenim povećanjima cijena te očekuje da takve cijene dobavljači vratite na razinu od 31. prosinca prošle godine, odnosno od prije poskupljenja. - U slučaju da ipak ostanete pri zahtjevu za primjenom takvih cijena i cjenika, zadržavamo pravo da takve proizvode izlistamo iz asortimana i s naših polica – stajalo je tada u otvorenom pismu.

- Za domaće proizvođače koji prodaju svoje proizvode i na inozemnim tržištima očekujemo da ujednače prodajne cijene na izvoznim i domaćem tržištu, odnosno da cijene na domaćem tržištu smanje na razinu izvoznih, kako bismo mogli i krajnju cijenu za naše potrošače sniziti i izbjeći pojave u kojima je domaći proizvod jeftiniji na policama trgovina u susjednim državama – dodali su iz Tommyja. 

Lider digital
čitajte lider u digitalnom izdanju