
U novom Lideru doznajte zašto se proizvodne investicije isplate

Pitamo se je li europski proračun postao važniji od nacionalnoga, a donosimo i reportažu iz šibenske industrijske zone Podi
Unatoč slabijim rezultatima u svibnju, stručnjaci i dalje vjeruju da će turistička sezona biti jako dobra. S tom ocjenom slaže se i Oleg Uskoković, predsjednik Uprave Auctor Holdinga, koji u ekskluzivnom razgovoru za Lider govori o investicijama, hotelijerstvu, farmaciji i svojim poslovnim planovima. Rijetko istupa u medijima, no za Lider je napravio iznimku.
O turističkim izazovima pišemo i u ljetnom prilogu 'Lider trend', gdje donosimo priču o domaćim čarterašima koji se suočavaju s praznim terminima, rastućim troškovima i neizvjesnim turističkim tržištem.
U novom broju donosimo i reportažu iz šibenske industrijske zone Podi, područja na kojem je trebao niknuti 'hrvatski Alcatraz', a danas okuplja pedesetak tvrtki i dvije tisuće radnika, a još trideset novih investitora tamo će graditi svoje hale.
Investicije velikih poduzeća, naime, uza se vežu niz manjih dobavljača i partnera, a važnost ulaganja malih i srednjih ne treba dodatno naglašavati jer takva su glavnina domaćega gospodarstva. Zato smo u temi broja s odmakom pogledali što su te investicije značile za prve dobitnike nagrade 'Lider invest', upitali ih jesu li opet spremni na iste poteze te kako su se razvili u proteklih devet godina.
Analiziramo i poslovanje Knaufa, proizvođača građevnih materijala, a donosimo i poduzetničku priču iza izdavačke kuće Evenio iz Varaždina, koja dokazuje da knjiga može biti izvozni proizvod.
U središnjoj temi pitamo se je li europski proračun postao važniji od nacionalnoga? Naši se sugovornici slažu u zaključku: nema važnijeg ili manje važnoga.
Mladi, a ne stariji, postaju nova lica usamljenosti. Generacija Z sve više osjeća izolaciju, unatoč digitalnoj povezanosti. Vrijeme je da brendovi reagiraju i prepoznaju ovaj rastući problem.
Na kraju, u kolumni glavnog urednika Miodraga Šajatovića pročitajte kako razlikovati korisne od štetnih vlasničkih promjena te zašto je poželjno kad hrvatska obiteljska tvrtka akvizicijama preraste u regionalnog ili svjetskog igrača ili kapital prikupi putem IPO-a.