Tema tjedna

Vodič kroz uspješan pitch: kako osvojiti investitore i klijente

Stručnjaci otkrivaju da dobar pitch traži jasan brief, autentičnost i balans priče i brojki za osvajanje povjerenja publike

U suvremenom poslovnom okružju vještina pitchanja (predstavljanja proizvoda ili usluge potencijalnim investitorima, klijentima ili partnerima) postala je nezaobilazna kompetencija svakog poduzetnika, menadžera i profesionalca koji želi uspješno predstaviti svoju ideju, proizvod ili uslugu. Bilo da je riječ o privlačenju investitora, osvajanju novih klijenata ili stvaranju strateških partnerstava, sposobnost da u kratkom vremenu prenesete vrijednost svoje ponude može biti presudna za uspjeh ili neuspjeh poslovnog pothvata. No unatoč svojoj važnosti mnogi još uvijek griješe u osnovama – od nerazumijevanja publike do pretjeranog fokusiranja na sebe umjesto na problem koji rješavaju.

Brojni domaći stručnjaci koji svakodnevno sudjeluju u prodajnim predstavljanjima, bilo kao predstavljači bilo kao oni koji procjenjuju, slažu se u jednom: dobar pitch počinje mnogo prije samog predstavljanja. Riječ je, naime, o strateškom procesu koji zahtijeva temeljito razumijevanje problema, jasnu artikulaciju rješenja i sposobnost prilagođavanja različitim publikama. Dakle, uspješan pitch nije samo prenošenje informacija već izgradnja povjerenja i demonstracija kompetencija tima koji stoji iza ideje.

Temelj svakoga dobrog pitcha

BESPLATNO nastavite čitati ovaj članak
Registrirajte se bez troškova i otvorite vrata Liderova sadržaja. Prvih 5 zaključanih članaka vam poklanjamo svaki mjesec.
Lider digital
čitajte lider u digitalnom izdanju