Tvrtke i tržišta

Wiener osiguranje bilježi dvoznamenkasti rast u prvoj polovici godine

Najveći udio u ukupnoj premiji ostvaruju životna osiguranja, osiguranja motornih vozila te imovinska osiguranja

Wiener osiguranje u prvoj polovici 2025. godine zabilježilo je ukupnu naplaćenu bruto premiju u iznosu 86,1 milijuna eura, što predstavlja rast od 14,1 posto u odnosu na isto razdoblje prethodne godine.

Najveći udio u ukupnoj premiji ostvaruju životna osiguranja (32,7 posto), osiguranja motornih vozila (20,6 posto) te imovinska osiguranja (16,6 posto).

U segmentu neživotnih osiguranja ostvaren je rast od 10,6 posto, dok su životna osiguranja zabilježila rast od čak 22,1 posto u odnosu na prošlu godinu. 

Kako se navodi u priopćenju Wienera, ostvareni rezultati potvrđuju stabilnost poslovanja te jasnu usmjerenost na dugoročan, profitabilan i održiv rast.

– Iznimno me veseli što bilježimo značajan rast u oba segmenta poslovanja, kako u neživotnim, tako i u životnim osiguranjima. To je potvrda da smo izgradili čvrste temelje i da znamo prepoznati trenutak kada treba biti proaktivan i odlučan, ali i kada treba pokazati fleksibilnost prema potrebama tržišta. Naš fokus ostaje na povjerenju koje gradimo s klijentima, partnerima i zaposlenicima. Vjerujemo u snagu partnerstva, jasnoću komunikacije i u odgovornost prema svima koji računaju na nas – danas i u budućnosti – izjavila je Tamara Rendić, predsjednica Uprave Wiener osiguranja.

U drugu polovicu godine Wiener osiguranje ulazi s jasnom strategijom, ambicioznim planovima za razvoj neživotnih osiguranja i stalnim ulaganjem u digitalizaciju, kako bi klijentima ponudio rješenja prilagođena stvarnim potrebama i izazovima suvremenog života.

– Naš je cilj korisničko iskustvo učiniti što jasnijim i jednostavnijim u svakom koraku, bilo da je riječ o ugovaranju police, prijavi štete ili pristupu relevantnim informacijama. Zato kontinuirano ulažemo u razvoj naprednih rješenja, među kojima se ističe virtualna asistentica Wienka, prvi AI chatbot na hrvatskom tržištu osiguranja koji korisnicima pruža ovako širok opseg informacija. I Wienka i naša nova komunikacijska platforma 'Jasna stvar' odražavaju naše nastojanje da osiguranje učinimo jasnijim i dostupnijim svim građanima. Te vrijednosti neće biti samo dio naše digitalne strategije, već temelj svih budućih inicijativa – istaknuo je Božo Šaravanja, član Uprave Wiener osiguranja.

Božo Šaravanja, član Uprave Wiener osiguranja

Božo Šaravanja, član Uprave Wiener osiguranja

Lider digital
čitajte lider u digitalnom izdanju