YouGov, tržišni lider u istraživanju mišljenja, motivacije i želja potrošača te njihovih medijskih navika, akvizirao je Consumer Panel Services GfK SE (CPS GfK), europskog lidera u podacima o kupovini kućanstava. Kako je priopćeno, sporazum se temelji na dugoročnoj strategiji rasta YouGov-a i povećava njegovu prisutnost u FMCG sektoru.
Ova akvizicija postavlja novi standard podataka o ponašanju i stavovima. Zajednička ponuda, tvrde, omogućit će klijentima YouGov-a i CPS GfK-a potpuno razumjevanje shopper journey-a, spajajući uvid u što i gdje kupuju do toga zašto i kako kupuju.
Sporazum proširuje ponudu YouGov-a u europskom FMCG i retail sektoru. CPS GfK pokriva panele u 18 europskih zemalja, više od 100 tisuća kućanstava i 18 milijuna kupovnih transakcija godišnje. YouGov će za postojećih 1100 klijenata CPS GfK nastaviti pružati pristup kontinuiranom izvoru panel podataka o kupovnom ponašanju, i omogućiti kontinuirano istraživanje potrošača na 26 milijuna registriranih članova online panela na 55 tržišta.
Ulaganje YouGov-a u pažljivo planiran program integracije osigurat će jednostavan prijelaz klijentima i zaposlenicima CPS GfK i osnažiti obje tvrtke. Ukupna vrijednost sporazuma procijenjena je na 315 milijuna EUR i taj sporazum ubrzava dugoročnu strategiju YouGov-a o kontinuiranom ulaganju u tehnologiju, proizvode i platforme, istovremeno šireći vlastite panele i dovršavajući akvizicije koje povećavaju njegove geografske kapacitete i kapacitete prikupljanja podataka.
– Ovo je značajan korak u našoj misiji davanja glasa ljudima i pomaganja tvrtkama u donošenju kvalitetnijih odluka. YouGov i CPS GfK međusobno se nadopunjuju te ova akvizicija rješava značajan izazov u industriji. Spajanjem 60-godišnjeg iskustva CPS GfK u pružanju najkvalitetnijih podataka o kupovnim navikama i podataka YouGov-a o stavovima, naši klijenti mogu u potpunosti razumjeti što svijet misli, želi i kupuje. Zajedno ćemo ulagati u naše resurse što će nam omogućiti ostvarivanje vizije vodećeg pružatelja podataka o kupcima, marketingu i mišljenju potrošača. Ova jedinstveno povezivanje stvorit će više vrijednosti našim klijentima i partnerima – rekao je Steve Hatch, glavni izvršni direktor YouGova.