
Zagrebački Muzej mamurluka traži fair play od praške inačice

Rino Duboković
U Pragu se pojavio 'Hangover Museum', iz Muzeja mamurluka navode da koncepti nisu identični, ali sličnost naziva i usluga zbunjuju publiku
Muzej mamurluka reagirao je na pojavu praške inačice sa sličnim nazivom. Kako su danas priopćili medijima, zagrebački original koji već više od pet godina spaja zabavu i edukaciju o odgovornoj konzumaciji alkohola nositelj je EU žiga 'MUSEUM OF HANGOVERS (EUTM 018779943)' te traži fair play, dakle ili službenu franšizu ili jasno razlikovanje brendova kako bi se izbjegla zabuna posjetitelja.
– Volimo da se ideje šire, ali publika mora znati tko je original. Gradimo ovo godinama - tražimo samo poštovanje brenda i jasnoću za posjetitelje. Želimo prijateljsko rješenje: franšiza ako se slažemo, rebranding ako se ne slažemo – izjavio je osnivač i direktor Muzeja Mamurluka Rino Duboković.
Naime, u Pragu se pojavila atrakcija pod nazivom 'Hangover Museum', a iz hrvatskog Muzeja mamurluka sada ne tvrde da su koncepti identični, ali sličnost naziva i preklapanje usluga, tvrde, mogu zbuniti publiku i medije. Zato im je, dodaju, dužnost štititi identitet i ralikovnost brenda, ali prvi izbor im je i dalje suradnja.
– U posljednjim tjednima primamo poruke posjetitelja koje pokazuju da sličnost nazivlja stvara očekivanja da su zagrebačka i praška lokacija povezane i da postoji 'kombinirani' popust. Ovakvi upiti potvrđuju realnu zabunu i dodatno opravdavaju naš poziv na fair play: ili službena franšiza s jasnim standardima (Museum of Hangovers | Prague), ili jasno razlikovanje brendova – priopćili su iz Muzeja mamurluka.
Kako dodaju, prvi im izbor nije sudnica nego suradnja, a Prag vide kao prirodan korak kroz službenu franšizu 'Museum of Hangovers | Prague' – s jasnim standardima sadržaja, iskustva i sigurnosti. Ako to nije opcija, prijateljski rebranding praške lokacije uklonio bi zabunu i poštovao publiku.
Podsjetimo, Muzej mamurluka su pokrenuli studenti 2019. u Zagrebu s jednostavnom, ljudskom premisom: ispričati smiješne, sramotne i poučne priče o noćnim izlascima te pritom zagovarati odgovornost i sigurnost. Posjetitelji ih pamte po interaktivnim postavama, simulatorima i stvarnim pričama koje se dijele 'od usta do usta' i kroz medije.