Zalandu nakon preuzimanja About You prihodi skočili na 3 milijarde eura
David Schröder, suizvršni direktor Zalanda
Zalando je u srpnju preuzeo About You za 1,1 milijardu eura, što se odmah odrazilo na rast prihoda i širenje B2B segmenta
Njemačka online modna platforma Zalando u trećem tromjesečju 2025. godine ostvarila je snažan rast prihoda i dobiti, što je prvenstveno rezultat preuzimanja hamburške tvrtke About You u srpnju ove godine te rasta B2B i B2C segmenta.
Kako navode iz Zalanda, prihodi su u odnosu na isto razdoblje lani porasli 26,5 posto, na ukupno tri milijarde eura, a zabilježen je i rast bruto volumena prodane robe za 21,6 posto, na 4,2 milijarde eura. Prilagođena dobit prije kamata i poreza (EBIT) narasla je na 96 milijuna eura, s 93 milijuna eura u istom razdoblju prethodne godine.
Podsjetimo, Zalando je najavio preuzimanje dotadašnjeg konkurenta About You u prosincu prošle godine, i to za 1,1 milijardu eura, a akvizicija je finalizirana u srpnju 2025. No, oba su brenda nastavila djelovati zasebno.
Suradnja s DFB-om pred Svjetsko prvenstvo 2026.
U B2C segmentu Zalando je zabilježio porast u segmentu sporta te najavio petogodišnje partnerstvo s Njemačkim nogometnim savezom (DFB), tik pred Svjetsko nogometno prvenstvo u SAD-u 2026., kao i na maratonima u Rotterdamu i Copenhagenu.
U segmentu poslovanja s tvrtkama i modnim brendovima (B2B), Zalando razvija operativni sustav ZEOS, koji je dodatno ojačan akvizicijom softverske tvrtke Scayle iz grupe About You. U tom je području potpisao ugovore s velikim partnerima, među kojima je i britanski modni lanac Marks & Spencer.
Što se tiče kadrovskih promjena, Anna Dimitrova imenovana je novom financijskom direktoricom Zalanda, s početkom mandata 1. siječnja 2026., dok će David Schröder, koji je od ožujka obnašao dužnost privremenog financijskog direktora, preusmjeriti svoje odgovornosti kao suizvršni direktor.
Prilikom objave rezultata za treće tromjesečje, Schröder je istaknuo da će partnerstvo s DFB-om omogućiti daljnje jačanje Zalandovog sportskog segmenta, dok će suradnje s modnim brendovima i trgovcima dodatno potvrditi vrijednost koju im Zalando može ponuditi kroz svoj operativni sustav za e-trgovinu.
Sve više kupaca
Do kraja 2025. godine Zalando na 25 europskih tržišta na kojima posluje planira ostvariti ukupni rast prihoda od četiri do sedam posto u odnosu na prihode iz 2024. godine, EBIT između 550 i 600 milijuna eura, s kapitalnim izdacima od 200 do 280 milijuna eura, no negativnim neto obrtnim kapitalom.
Do sada je platforma dosegnula 61,4 milijuna aktivnih kupaca, što je porast u odnosu na 51,8 milijuna korisnika prošle godine, te više od 7000 partnerskih brendova.
U Hrvatskoj je About You dostupan od 2020. godine, a Zalando je predstavljen hrvatskim kupcima godinu kasnije, no pojedinačne rezultate poslovanja za svaku pojedinu državu tvrtka ne objavljuje.
